Zo 03/06/2012 Langdorp :: Hagelandse Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
webke
Mountainbiker

Post by webke »

HansP wrote:
Kurt Dewelf wrote:Amai wat was me dat zeg.. Gingen voor de 45km maar aan de bevoorrading toch moeten stoppen omdat de remmen het niet meer deden van mijn makkers hun bike. Dan maar een outside douchke genomen aan de afspuitstand en naar huis.. :-D Al bij al toch goed geamuseerd op die 20 km's! Hopelijk volgende keer wat droger en wat warmer..
allé ,ge zou denken dat die met zn grote wielen minder rem verslijt

die met zen grote wielen was er niet bij :lol:
stevie-c
Mountainbiker

Post by stevie-c »

Iets na 9u vertrokken. Was een mooie toch maar zeer nat.
Had al het gevoeld dat het op het 2de stuk nog rustiger was dan voor de bevoorrading. Wij hebben de lus toch volgemaakt (onder het motto, we zijn nu toch al nat); goed voor 43 km en redelijk wat Langdorpse modder in ons wasmachien...
Watje 63
Mountainbiker

Post by Watje 63 »

Thuis met de bike vertrokken om 8.00h en 15km later droog gestart met de 5 Van Paemels. Het zou nie lang duren. Nooit zoveel door het water gereden.
En dan ook maar voor ne keer het verstand laten zegevieren en juist voor de bv binnengereden voor een warm koffietje. Ik denk dat er redelijk veel overschot is geweest in de bv. Jammer. Thuis gekomen bleken mijn 3-weken oude remblokjes VOLLEDIG weg te zijn. (nochtans goed ingereden) Het was weer eens iets anders.
Post Reply