Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ik zal nog is vragen aan de goendienst vd schorre voor dat
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Waanzinnig leuk geworden daar in de Schorre. Deze zomer gaan we 2-wekelijkse minstens naar daar afzakken om onze techniek wat te finetunen. Nu op 2 plaatsen even een voetje moeten zetten, al de rest ging behoorlijk vlot.
Hoewel die ene drop toch akelig blijft als je er aan komt... :roll:
Luvlektrik
Mountainbiker

Post by Luvlektrik »

Iemand toevallig een GPS-track? Zou ook graag eens willen biken ginder, maar ken er totaal men weg niet! Thanks =D>
MTBer jeroen
Mountainbiker

Post by MTBer jeroen »

ik heb al op veel plaatsen (oosterijk,zwitserland,frankrijk...)gebiked maar dit is echt al een van de vetste parcours dat ik heb gereden en maar 5km van huis, moet eindelijk niet meer naar de ardennen te rijde voor een technisch parcour :lol:
echt fantastisch gedaan flashing!
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

Danku , maar ik heb alleen het parcour ontworpen en aan gewerkt dankzij de hulp van 9 medewerkers :-D
groet
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

van zodra ik terug op de fiets kan, wordt dat paar keer naar daar rijden voor er terug in te komen... :bounce:
Mobyboy
Mountainbiker

Post by Mobyboy »

Vanavond vanuit Heffen ook even naar de Schorre afgezakt, 'k heb me fantastisch geamuseerd in jullie speeltuin!

Een dikke merci voor het prachtige resultaat!
Joppie
Mountainbiker

Post by Joppie »

Vandaag die groen rode pijl gedaan vanuit Willebroek, leuke rit! Moet wel redelijk rondkijken om altijd die pijltjes te zien, maar eens ik het parcours een aantal keren gedaan ga hebben.... Morgen voor de eerste maal naar de schorre, alhoewel ik vermoed dat het er dan wel nogal slijkerig gaat bijliggen.

Ik heb alvast geen spijt dat ik naar deze regio verhuisd ben :-D
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

Joppie wrote:Vandaag die groen rode pijl gedaan vanuit Willebroek, leuke rit! Moet wel redelijk rondkijken om altijd die pijltjes te zien, maar eens ik het parcours een aantal keren gedaan ga hebben.... Morgen voor de eerste maal naar de schorre, alhoewel ik vermoed dat het er dan wel nogal slijkerig gaat bijliggen.

Ik heb alvast geen spijt dat ik naar deze regio verhuisd ben :-D
Die route in Willebroek heb ik ook 1x maal gedaan maar is de naam mountainbike-rit gewoonweg niet waard. 60 tot 70% asfalt en voor de rest bol je gwn over wat saaie veldweggetjes... Nergens komt er nog maar een beetje techniek aan te pas.

Om hier in de buurt écht te mountainbiken moet je in de schorre zijn!
Joppie
Mountainbiker

Post by Joppie »

Technisch zeker nix aan neen, maar wel leuk om de omgeving te verkennen als nieuwe bewoner. Waren inderdaad meer verbindingsritten naar wat kleinere stukjes bos of veldweggetjes. Best ok om eens met de kids te doen. Kan niet wachten om straks naar de schorre te gaan :bounce:
Post Reply