Zo 03/06/2012 Dikkebus :: Tweelandentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Focusrider
- Mountainbiker
Post by Focusrider »
Gisterenmorgenvroeg vertrokken in de regen voor de 74. (Had mijn regenjas voor het eerst niet meegenomen.
) Zonnebrilleken moeten opbergen: op een bepaald ogenblik zag ik geen steek meer. Gelukkig sloten de hemelsluizen na een klein halfuur. Prima tocht, totaal andere ervaring wanneer het gras wat hoger staat dan bij de voorgaande editie iets vroeger op het jaar. De vaste equipe van de eerste stop was weer present, ditmaal zonder die gigantische ketel verse soep. Naar gewoonte konden we zeggen "tot straks"
. Ondanks het feit dat de doornhagen er nog ongeschoren bijlagen, ben ik er toch in geslaagd een doorn door de achtertube te jagen
. Op zo'n momenten ben je blij een rugzaksken met de nodige spullen bij te hebben. Ik vond het een prima tocht met veel afwisseling en voor wie zot is van heuvels: de vergezichten waren oogstrelend, de kuitspieren bij momenten strak gespannen. Dames, heren van de organisatie: tot ziens en een dikke merci voor de klantvriendelijkheid. 
Geen dank, aan jullie bedankt voor de sjieke rit in een nog even sjieke streek het heuvelland, ben al vergeten dat het met momenten echt serieus oude wijven regende!Steftje wrote:Dank aan de 685 deelnemers over de 2 dagen, alsook dank aan alle medewerkers.
Volgende afspraak :
SLOTHAPPENING WINTERTOUR
Bergentocht te Dikkebus
23 februari 2013[/i]
We zijn met 8 Keybones naar dikkebus gereden, aanvankelijk met 2 gestart in de regen en dan na een tijdje nog eens 4 dapperen. de laatste 2...?
enfin, een heel mooi parcours, al was het in de regen en lag ik met zomerbandjes op. Veel glijden in de modderstukken, maar dat maakte ik wel goed op het verharde. wegens de regen toch maar de 43 gedaan. Ferme douche achteraf, vond die echt de max en die duvels... oh wat waren die heerlijk! wel vlg keer meer glazen voorzien he
bedankt!!!
Keystof
enfin, een heel mooi parcours, al was het in de regen en lag ik met zomerbandjes op. Veel glijden in de modderstukken, maar dat maakte ik wel goed op het verharde. wegens de regen toch maar de 43 gedaan. Ferme douche achteraf, vond die echt de max en die duvels... oh wat waren die heerlijk! wel vlg keer meer glazen voorzien he
bedankt!!!
Keystof
Zaterdag vanuit Brugge vertrokken richting Dikkebus, eerste keer in Heuvelland met de mtb. De papa opgepikt in Torhout. Besloten de 54km te rijden. Prachtige streek en heel leuke rit, is volledig anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen rond Brugge.
een minpuntje was echter het bos ergens net over de grens, waar die 2 "deurposten" het bos openden en sloten, de eerste viel mee, de tweede was wat aan de gevaarlijke kant, na de afdaling.
bedankt aan de organisatie.
een minpuntje was echter het bos ergens net over de grens, waar die 2 "deurposten" het bos openden en sloten, de eerste viel mee, de tweede was wat aan de gevaarlijke kant, na de afdaling.
bedankt aan de organisatie.
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Daar kan de organisatie natuurlijk niet aandoen hé, is jammerlijk genoeg al ongeveer een jaar zo daar...bertvb wrote: een minpuntje was echter het bos ergens net over de grens, waar die 2 "deurposten" het bos openden en sloten, de eerste viel mee, de tweede was wat aan de gevaarlijke kant, na de afdaling.
We mogen blij zijn dat we er met de MTB nog doormogen!