Kostelijk speelgoed op die manier
Fietscomputer: Polar Speedsensor
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Fietscomputer: Polar Speedsensor
Post by Quadrifoglio »
Heeft er nog iemand problemen met afbrekende speedsensors? 'k heb er deze maand al 2 gebroken, telkens scheurt de behuizing rond die 2 kleine vijsjes af...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Vorige maand heb ik hetzelfde voorgehad, bij de demontage. Ik neem aan dat bij jou ook het onderste deel, wat tegen de vork bevestigd is, nog ok is? Of is bij jouw het andere deel stuk?
Heb een nieuwe sensor + fietshouder gekocht voor €43 euro bij Van Eyck in Tessenderlo. Misschien kan je rechstreeks contact opnemen via de Polarsite?
Heb een nieuwe sensor + fietshouder gekocht voor €43 euro bij Van Eyck in Tessenderlo. Misschien kan je rechstreeks contact opnemen via de Polarsite?
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Zolang je heel voorzichtig je wiel demonteert of er niet aan begint te wiebelen moet je je geen zorgen maken denk ik 
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Voorlopig nog gene enkele gebroken. Heb toch al meer dan anderhalf jaar een Polar S720i op twee fietsen.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Inderdaad, exact hetzelfde probleem...madskatingcow wrote:Vorige maand heb ik hetzelfde voorgehad, bij de demontage. Ik neem aan dat bij jou ook het onderste deel, wat tegen de vork bevestigd is, nog ok is?
Ik zal inderdaad eens proberen de polar service te contacteren. Wie weet is het mogelijk de behuizing te vervangen...?
- Eric B
- Mountainbiker
Hij steekt wel wat uit, maar ondertussen al 4 jaar intensief Polar speedsensor gebruiker op de 6 E2Team fietsen en nog maar één keer de boel kapot gedaan omdat ik wat te hevig mijn wiel er terug instak...;-(
Dus al bij al zijn die dingen stevig genoeg voor wat ze dienen en met een beetje voorzichtigheid kom je al een heel eind...
Eric B
Dus al bij al zijn die dingen stevig genoeg voor wat ze dienen en met een beetje voorzichtigheid kom je al een heel eind...
Eric B
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Hoe staat het eigenlijk met de waterdichtheid???
Een rivierke door kan toch hé?!?!
Een rivierke door kan toch hé?!?!
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Ik heb zojuist mijn snelheids-sensor naar het achterwiel geplaatst en moest daarom de sensor openhalen om de jumper te verplaatsen(omdat de afstand van sensor tot ontvanger te groot was).Toen heb ik opgemerkt dat er in de sensor rond de uiteinden die mekaar raken,een rubber 'jointje' tussenzit.Dit om het waterdicht te maken!