Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

univega wrote:
massiboy wrote:
univega wrote:oei, dan ben ik wel verplicht van week 28-29-30-31-32 en 33 te gaan.
2x stuwmeer en 2x puigmal ?
is dat ver van platje d'aro?
Het stuwmeer: La cellera de Ter 60 km van platja. Deze tocht moet je zeker doen.
Puigmal:Ribes de Freser 150 km van platja. Is een echte uitdaging.
dank voor antwoord
zullen zeker doen
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

massiboy wrote:
dikke kuiten wrote:he bikers
wij hebben al een 10 jaar een vaste stek in romanya dit is naast Calonge wij zijn daar met drie en af en toe met vier MTBers in de periode van 15/07/2005 tot 15/08/2005 wij gaan om de twee dagen fietsen als jullie intresse hebben laat maar iets weten, wij hebben daar alles al verkend
groetjes tot ??
wij zitten op camping castell d'aro van 14 tot 28 juli
0475537186 bel gerust om af te spreken hebben ook al de mas nou gedaan mooi klimmetje
ps wij zitten al 28 jaar op die camping
univega
Mountainbiker

Post by univega »

massiboy wrote:
massiboy wrote:
dikke kuiten wrote:he bikers
wij hebben al een 10 jaar een vaste stek in romanya dit is naast Calonge wij zijn daar met drie en af en toe met vier MTBers in de periode van 15/07/2005 tot 15/08/2005 wij gaan om de twee dagen fietsen als jullie intresse hebben laat maar iets weten, wij hebben daar alles al verkend
groetjes tot ??
wij zitten op camping castell d'aro van 14 tot 28 juli
0475537186 bel gerust om af te spreken hebben ook al de mas nou gedaan mooi klimmetje
ps wij zitten al 28 jaar op die camping
Coyote en ik gaan op 9 juli van start, we zullen al wat gaan verkennen voor jullie :-)
StephanH
Mountainbiker

Post by StephanH »

Gegroet bikers!

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds 4 jaar weer eens richting die regio op vakantie (ik zit van 18 juli tot 11 augustus op Euro-Camping in Sant Antoni de calogne, vlak naast Platja dus)

4 jaar geleden ben ik daar gestart met het mountainbiken (de onverharde maar toch redelijk recht-toe-recht-aan routes in de richting van girona)

Nu zie ik het niet zitten om de makkelijke routes te fietsen maar ben ik wel toe aan wat uitdagende routes, waar ik mijn Yeti 575 eens goed de sporen kan geven. ik lees hier veel reacties van mensen die al jaren in die omgeving fietsen, dat is natuurlijk altijd fijn!

Hebben jullie nog aanraders van routes in de omgeving die ik écht gefietst moet hebben? MTB of wandelroutes is mij om het even, ik hou wel van 'n uitdaging! (ik ben van plan zo'n 5 dagen in de week te gaan fietsen)

Ik hoop op wat reacties!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

StephanH wrote:Gegroet bikers!

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds 4 jaar weer eens richting die regio op vakantie (ik zit van 18 juli tot 11 augustus op Euro-Camping in Sant Antoni de calogne, vlak naast Platja dus)

4 jaar geleden ben ik daar gestart met het mountainbiken (de onverharde maar toch redelijk recht-toe-recht-aan routes in de richting van girona)

Nu zie ik het niet zitten om de makkelijke routes te fietsen maar ben ik wel toe aan wat uitdagende routes, waar ik mijn Yeti 575 eens goed de sporen kan geven. ik lees hier veel reacties van mensen die al jaren in die omgeving fietsen, dat is natuurlijk altijd fijn!

Hebben jullie nog aanraders van routes in de omgeving die ik écht gefietst moet hebben? MTB of wandelroutes is mij om het even, ik hou wel van 'n uitdaging! (ik ben van plan zo'n 5 dagen in de week te gaan fietsen)

Ik hoop op wat reacties!
Je kan best eens van pg.1 beginnen te lezen, dan heb je wel een volledig overzicht wat de streek te bieden heeft.
Harpwood
Mountainbiker

Costa

Post by Harpwood »

Ha manne. Ik zit week 30 en 31 in Callella de Palafrugell, ik zou graag met jullie gaan biken. Ik heb die vaste routes al gefietst dus zou wel graag met de meer ervaren jongens van de streek mee gaan.
Ik ben alleen met de fiets, dus is wat gezelschap wel gewenst. :-D

groeten Harpwood
StephanH
Mountainbiker

Post by StephanH »

Ik heb al heel wat dingen gelezen inderdaad, al blijft het altijd lastig om beginpunten te vinden. Gelukkig heb ik heel wat fietsdagen voor de boeg, dus hoop ik een hoop van die routes aan te doen.

Iemand enig idee waar het plaatselijke VVV-kantoor in Sant Antoni, Platja of Palamos zit? (is wel zo handig om een kaartje van het gebied te hebben, aangezien ik op sommige momenten alleen op pad ga)

Groeten,

Stephan
univega
Mountainbiker

Post by univega »

wij biken om de dag en vertrekken telkens om 8h aan het rodekruis postje strand-Ridaura in Platja, heel eenvoudig te vinden. Als je even vooraf een seintje laat weet je zeker dat we er zijn, want soms gaan we op verplaatsing....Harpwood, StephanH,.... jullie zijn welkom.
In castell d'aro is een belangrijk knooppunt en beginpunt van routes en daar is ook een info punt, let wel op alleen biken houdt toch serieus wat risico in, want een ongeluk is vlug gebeurt en verwacht niet dat er elk uur iemand voorbij komt en dan spreek ik nog niet over verdwalen.
Harpwood
Mountainbiker

Costa

Post by Harpwood »

univega wrote:wij biken om de dag en vertrekken telkens om 8h aan het rodekruis postje strand-Ridaura in Platja, heel eenvoudig te vinden. Als je even vooraf een seintje laat weet je zeker dat we er zijn, want soms gaan we op verplaatsing....Harpwood, StephanH,.... jullie zijn welkom.
In castell d'aro is een belangrijk knooppunt en beginpunt van routes en daar is ook een info punt, let wel op alleen biken houdt toch serieus wat risico in, want een ongeluk is vlug gebeurt en verwacht niet dat er elk uur iemand voorbij komt en dan spreek ik nog niet over verdwalen.
Das heel mooi Univega. Mij zal je dan zeker zien. Alvast bedankt.
Is het gewoon aan de boulevard van Platja D'Aro?
Ik zal je even een pb-tje sturen met mijn gegevens, zodat we elkaar ook wat kunnen laten weten.

groeten Harpwood
univega
Mountainbiker

Re: Costa

Post by univega »

Harpwood wrote:
univega wrote:wij biken om de dag en vertrekken telkens om 8h aan het rodekruis postje strand-Ridaura in Platja, heel eenvoudig te vinden. Als je even vooraf een seintje laat weet je zeker dat we er zijn, want soms gaan we op verplaatsing....Harpwood, StephanH,.... jullie zijn welkom.
Das heel mooi Univega. Mij zal je dan zeker zien. Alvast bedankt.
Is het gewoon aan de boulevard van Platja D'Aro?
Ik zal je even een pb-tje sturen met mijn gegevens, zodat we elkaar ook wat kunnen laten weten.

groeten Harpwood
Je hebt een mailtje terug.
Het is aan het einde van de boulevard, naast riviertje Ridaura.
Post Reply