12e Hagelandse Chrono, 2 juni

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
dannyvk
Mountainbiker

Post by dannyvk »

Zit er op, mooie tocht alleen voor zo een organisatie mocht de tijdsopname net iets beter zijn.
Ik zelf heb mijn tijd niet gezien, maar volgens gps zou ik 3 u56 en 36 seconde onderweg geweest zijn.
Ik zelf heb 86 km rond 1120 hm en 21.81avg, heb wel ongeveer 1 km verkeerd gereden.
Wanneer zouden de uitslagen online staan?[/i]
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Schitterende tocht, voor 12,5 euro ingeschreven op voorhand en de mooie tshirt die je kreeg maakt het voor mij een meer dan faire deal. Op het einde was de verzuring aan het winnen maar bij het oprijden van het demerpad weet je dat er na een paar km terug kunt lachen :-) Volgens mijn computerke had ik er 3u35 over gedaan en 84,8 km gebold. Wel een paar min verloren toen er een iemand op een beklimming in de kant viel... Ogen open en zwaar ademen maar geen reactie. dus vermoed epilepsie maar ben geen dokter dus buurtbowoner om ambulance gevraagd vraag en die heeft zich verder ontfermd over de ongelukkge. Hoop dat het ondertussen goed gaat met de jongen.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Leuke tocht en mij goed geamuseerd.Iets sneller dan vorig jaar,hoe ouder hoe beter het gaat,nochtans met 1700km minder in de benen.

Als ik die jonge gasten mij zien voorbij vliegen dan kan ik het wel geloven dat zij aan gemiddeldes komen van boven de 20km/u,chapeau.
Niveau is toch wel sterk gestegen tegenover enkele jaren terug.

Hopelijk kan ik er nog enkele jaartjes van genieten maar waar ik nu wel van overtuigd ben,is dat ik mij moet houden aan men fullsuspension.

http://connect.garmin.com/activity/184602715
d@Mit
Mountainbiker

Post by d@Mit »

roger wrote:Leuke tocht en mij goed geamuseerd.Iets sneller dan vorig jaar,hoe ouder hoe beter het gaat,nochtans met 1700km minder in de benen.

Als ik die jonge gasten mij zien voorbij vliegen dan kan ik het wel geloven dat zij aan gemiddeldes komen van boven de 20km/u,chapeau.
Niveau is toch wel sterk gestegen tegenover enkele jaren terug.

Hopelijk kan ik er nog enkele jaartjes van genieten maar waar ik nu wel van overtuigd ben,is dat ik mij moet houden aan men fullsuspension.

http://connect.garmin.com/activity/184602715
Goed gereden Roger!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Mijn Polar gaat redelijk correct, had 84.5km (3h23) zonder verkeerd rijden.
Ik was blij dat het ni zo warm was als vorige keer, toch was het parcours opnieuw stoffig en zanderig.
Mn stuurkunsten liet echt de wensen over vandaag, bijna iedere bocht te wijd #-o
Qua parcours was er voldoende afwisseling, maar de dreven krijgen ieder jaar meer en meer de bovenhand :-?
Kheb ervan genoten en geen last van tragere voorliggers, bedankt hiervoor :wink:
Oja, de andere startlocatie is toch stukken beter zowel qua sfeer als organisatorisch.
Bepijling is goed zichtbaar doch soms wat te laat. Maar 20x beter dan de gele pijltjes van jaren geleden :wink:

=D>
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

Nu weet ik waarom ik minder kilometers heb, de eerste paar kilometers was mijne gps nog satellieten aan het zoeken. :oops:

waar is de uitslag te vinden ?
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Hier ook 84,5 km. Tof parcours met venijnige klimmetjes die vooral op het einde begonnen doorwegen. De asfaltklimmen daarentegen is mijn ding wel.

In't begin rustig gedoseerd waardoor ik op 't einde er nog veel inghaald heb.

Bevoorradingen waren goed. Drinkbus met water gedronken en nadien maagkrampen, blijkbaar verdraag ik enkel sportdrank, luxe darmen precies :P

Op 3u57 binnen en volgens km teller 21,8 avg, volgens de madam haar pc, 21,5...tja :-?

Eérste maal dat ik hier rij en me kostelijk geamuseerd, ook al betaal je er wel voor. De spaghetti nadien, leg eens messen i.p.v. lepels, na zo'n rit ben ik nie meer zo handig daarin :P
KRC
Mountainbiker

Post by KRC »

[quote="xuomi"]hier de link van mijn gereden rit, ik kwam maar uit op 80,24 km en 994 hm dus wel vrij correct.

ah zo, beetje afgesneden dan; mijn gps klokte af op 83,42km :-D :-D :-D
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

Bulls Eye wrote:Leuke tocht, alleen vind ik de prijs toch enorm overdreven zalle. €14 voor flut tijdsopname, seingevers die daar maar voor spek en bonen staan, geen bewaakte fietsparking en nul foto's (terwijl dat dit wel werd aangekondigd!! Ik en mijn maat vertrekken achter elkaar en komen in dezelfde volgorde binnen en hij heeft 9 sec sneller gereden??? [-X [-X Voor de rest een prima tt maar geen chrono volgens mij.
als je iets trager naar en kruispunt toe gaat
zag je duidelijk dat die seingever niks te maken hadden met deze chrono
maar wel met de wandeling
een die ervoor stond ook nie
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Voor de 3e keer meegedaan, wel mooi en droog parcours, echt mijn ding.
Start en aankomst waren verleden jaar sfeervoller.
Daar in het gras gaan staan mag niet meer zeker?
Bepijling goed, maar in een paar bochten wel te laat.
Post Reply