Zit er op, mooie tocht alleen voor zo een organisatie mocht de tijdsopname net iets beter zijn.
Ik zelf heb mijn tijd niet gezien, maar volgens gps zou ik 3 u56 en 36 seconde onderweg geweest zijn.
Ik zelf heb 86 km rond 1120 hm en 21.81avg, heb wel ongeveer 1 km verkeerd gereden.
Wanneer zouden de uitslagen online staan?[/i]
12e Hagelandse Chrono, 2 juni
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Schitterende tocht, voor 12,5 euro ingeschreven op voorhand en de mooie tshirt die je kreeg maakt het voor mij een meer dan faire deal. Op het einde was de verzuring aan het winnen maar bij het oprijden van het demerpad weet je dat er na een paar km terug kunt lachen
Volgens mijn computerke had ik er 3u35 over gedaan en 84,8 km gebold. Wel een paar min verloren toen er een iemand op een beklimming in de kant viel... Ogen open en zwaar ademen maar geen reactie. dus vermoed epilepsie maar ben geen dokter dus buurtbowoner om ambulance gevraagd vraag en die heeft zich verder ontfermd over de ongelukkge. Hoop dat het ondertussen goed gaat met de jongen.
Leuke tocht en mij goed geamuseerd.Iets sneller dan vorig jaar,hoe ouder hoe beter het gaat,nochtans met 1700km minder in de benen.
Als ik die jonge gasten mij zien voorbij vliegen dan kan ik het wel geloven dat zij aan gemiddeldes komen van boven de 20km/u,chapeau.
Niveau is toch wel sterk gestegen tegenover enkele jaren terug.
Hopelijk kan ik er nog enkele jaartjes van genieten maar waar ik nu wel van overtuigd ben,is dat ik mij moet houden aan men fullsuspension.
http://connect.garmin.com/activity/184602715
Als ik die jonge gasten mij zien voorbij vliegen dan kan ik het wel geloven dat zij aan gemiddeldes komen van boven de 20km/u,chapeau.
Hopelijk kan ik er nog enkele jaartjes van genieten maar waar ik nu wel van overtuigd ben,is dat ik mij moet houden aan men fullsuspension.
Goed gereden Roger!roger wrote:Leuke tocht en mij goed geamuseerd.Iets sneller dan vorig jaar,hoe ouder hoe beter het gaat,nochtans met 1700km minder in de benen.
Mijn Polar gaat redelijk correct, had 84.5km (3h23) zonder verkeerd rijden.
Ik was blij dat het ni zo warm was als vorige keer, toch was het parcours opnieuw stoffig en zanderig.
Mn stuurkunsten liet echt de wensen over vandaag, bijna iedere bocht te wijd
Qua parcours was er voldoende afwisseling, maar de dreven krijgen ieder jaar meer en meer de bovenhand
Kheb ervan genoten en geen last van tragere voorliggers, bedankt hiervoor
Oja, de andere startlocatie is toch stukken beter zowel qua sfeer als organisatorisch.
Bepijling is goed zichtbaar doch soms wat te laat. Maar 20x beter dan de gele pijltjes van jaren geleden

Ik was blij dat het ni zo warm was als vorige keer, toch was het parcours opnieuw stoffig en zanderig.
Mn stuurkunsten liet echt de wensen over vandaag, bijna iedere bocht te wijd
Qua parcours was er voldoende afwisseling, maar de dreven krijgen ieder jaar meer en meer de bovenhand
Kheb ervan genoten en geen last van tragere voorliggers, bedankt hiervoor
Oja, de andere startlocatie is toch stukken beter zowel qua sfeer als organisatorisch.
Bepijling is goed zichtbaar doch soms wat te laat. Maar 20x beter dan de gele pijltjes van jaren geleden
Hier ook 84,5 km. Tof parcours met venijnige klimmetjes die vooral op het einde begonnen doorwegen. De asfaltklimmen daarentegen is mijn ding wel.
In't begin rustig gedoseerd waardoor ik op 't einde er nog veel inghaald heb.
Bevoorradingen waren goed. Drinkbus met water gedronken en nadien maagkrampen, blijkbaar verdraag ik enkel sportdrank, luxe darmen precies
Op 3u57 binnen en volgens km teller 21,8 avg, volgens de madam haar pc, 21,5...tja
Eérste maal dat ik hier rij en me kostelijk geamuseerd, ook al betaal je er wel voor. De spaghetti nadien, leg eens messen i.p.v. lepels, na zo'n rit ben ik nie meer zo handig daarin
In't begin rustig gedoseerd waardoor ik op 't einde er nog veel inghaald heb.
Bevoorradingen waren goed. Drinkbus met water gedronken en nadien maagkrampen, blijkbaar verdraag ik enkel sportdrank, luxe darmen precies
Op 3u57 binnen en volgens km teller 21,8 avg, volgens de madam haar pc, 21,5...tja
Eérste maal dat ik hier rij en me kostelijk geamuseerd, ook al betaal je er wel voor. De spaghetti nadien, leg eens messen i.p.v. lepels, na zo'n rit ben ik nie meer zo handig daarin
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
als je iets trager naar en kruispunt toe gaatBulls Eye wrote:Leuke tocht, alleen vind ik de prijs toch enorm overdreven zalle. €14 voor flut tijdsopname, seingevers die daar maar voor spek en bonen staan, geen bewaakte fietsparking en nul foto's (terwijl dat dit wel werd aangekondigd!! Ik en mijn maat vertrekken achter elkaar en komen in dezelfde volgorde binnen en hij heeft 9 sec sneller gereden???![]()
Voor de rest een prima tt maar geen chrono volgens mij.
zag je duidelijk dat die seingever niks te maken hadden met deze chrono
maar wel met de wandeling
een die ervoor stond ook nie