Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik kom deze morgen ook voor de eerste keer rijden... en ik ga dit op eigen tempo doen
Ik ga voor mezelf geen doel stellen qua tijd.
Deelnemen en uitrijden zonder de anderen teveel in de baan te rijden is mijn doel... als ik dan achteraan het rangschikking ergens bengel, interesseert mij niet... iemand moet die plaatsen innemen he
Ahwel, ik kom morgen ook nog 's af. Hopelijk duwen "ze" me niet nog 's de kant in (in een afdaling) tegen nen boom( editie2008). Heb toen een half uur verder gereden zonder dat ik 't wist.
M.a.w. mannen, wees voorzichtig, 't is uiteindelijk maar voor 't amusement. Ik probeer met gezond verstand deze rit uit te rijden en met respect voor mijn MTBcollega's.
yep was best fijn... wel heel veel zielige mensen gezien die veel stukken afsneden ... al dan niet bewust ... en nog bedankt om mij in een afdaling in den dekor te rijden, met salto erbij ... jammer dak zijn nr niet meer kon zien .. oh ja en sorry zeggen en ne keer vragen of het gaat moet ook niet meer ...
Eric