Ardennes Trophy - 28/05/2012 - Theux
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Dit was mijn eerste Ardennen chrono van het jaar en dus ergens achteraan gestart voor de 50km. De eerste 4 km waren te voet te doen...wel jammer.
Ik ben onderweg ergens mijn pomp verloren en 5 min later stond ik natuurlijk plat.Dit was nog redelijk snel gefixt, maar daarna ook mijn drinkebus verloren en dat was minder aangenaam bij deze tropische temperaturen.Ik heb ook zo niemand langs de kant staan om er mij af en toe een nieuwe toe te steken... Even later ook nog een spaak over en dan nog verkeerd gereden...Het was dus wederom niet echt mijn geluksdag.Na 55km zat ik er redelijk door en ben ik met mijne maat langs de weg terug gereden.We waren niet de enigen, nog 2 Nederlanders en een Duitser hadden zich ook vergist. Ik vermoed dat het ergens na de klim van het kasteel van Franchimont gebeurd moet zijn.We zaten hierna blijkbaar op het 90km parcours. Tog nog 68km gereden in totaal en dat deed pijn als je alles gegeven had op 50 km.Wel een mooi parcours, veel stenen. De organisatie was ook wel in orde had ik de indruk.Ik ben nog maar een leek in het chrono rijden dus... Ik was wel benieuwd naar mijn resultaat, na 20km al veel volk terug ingehaald, maar helaas, volgende keer beter!
Ik ben onderweg ergens mijn pomp verloren en 5 min later stond ik natuurlijk plat.Dit was nog redelijk snel gefixt, maar daarna ook mijn drinkebus verloren en dat was minder aangenaam bij deze tropische temperaturen.Ik heb ook zo niemand langs de kant staan om er mij af en toe een nieuwe toe te steken... Even later ook nog een spaak over en dan nog verkeerd gereden...Het was dus wederom niet echt mijn geluksdag.Na 55km zat ik er redelijk door en ben ik met mijne maat langs de weg terug gereden.We waren niet de enigen, nog 2 Nederlanders en een Duitser hadden zich ook vergist. Ik vermoed dat het ergens na de klim van het kasteel van Franchimont gebeurd moet zijn.We zaten hierna blijkbaar op het 90km parcours. Tog nog 68km gereden in totaal en dat deed pijn als je alles gegeven had op 50 km.Wel een mooi parcours, veel stenen. De organisatie was ook wel in orde had ik de indruk.Ik ben nog maar een leek in het chrono rijden dus... Ik was wel benieuwd naar mijn resultaat, na 20km al veel volk terug ingehaald, maar helaas, volgende keer beter!
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Organisatie zelf versprijdt geen foto's, anders heeft het niet veel zin die jongens van Sportograf te laten komen héYannickL wrote:weet er nog iemand ergens foto's staan buiten sportograf? moet 20 euro betalen voor de foto's ofwel 6euro voor 1 foto, is me wa veel zunne ...
Voor €20,- krijg ik 37 persoonlijke foto's + 5 sfeerfoto's + 1 foto van mezelf die ik nog terugvond tussen de 'unsortierte bilder' = 43 foto's = €0,4651/foto.
Er is altijd een best-of gallery bij Sportograf.bosse wrote:Op de site zelf komen wel foto's... Gewoon even afwachten.
Momenteel is de site even ofline volgens mijn pc
Met een wheelie of een gekke bek maak je de meeste kans om er in te komen.
Zie http://www.sportograf.com/bestof/1516/
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
film Part 1 - La Reid MTB VTT Ardennes Trophy 2012
fotokes op fb
https://www.facebook.com/#!/media/set/? ... 377&type=1
fotokes op fb
https://www.facebook.com/#!/media/set/? ... 377&type=1
- bosse
- Mountainbiker
Of als eerste over de meet bollen!bdc wrote:Er is altijd een best-of gallery bij Sportograf.bosse wrote:Op de site zelf komen wel foto's... Gewoon even afwachten.
Momenteel is de site even ofline volgens mijn pc
Met een wheelie of een gekke bek maak je de meeste kans om er in te komen.![]()
Zie http://www.sportograf.com/bestof/1516/