Maakt niet uit, gewoon aankomen voor dat de pijlen opgeruimd zijn :)Kraura wrote:Tot hoeveel uur kan je aankomen? Ik ga rond 12 uur starten en zal rond de 15km/u zitten. Gaat dit geen probleem geven?
12e Hagelandse Chrono, 2 juni
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
el gordo
- Mountainbiker
Dit staat op de websiteKVDB wrote:Als niet-vooringeschrevene, mag je je hier naar de start begeven wanneer je er klaar voor bent of moet je op een bepaald tijdstip starten ?
•Startuur
◦Afhalen startpakket:
Vooraf ingeschreven: tussen 08u45 en 11u45
Daginschrijving: tussen 09u45 en 11u45
◦Vertrek:
Vooraf ingeschreven: tussen 09u00 en 12u00
Daginschrijving: tussen 10u00 en 12u00
◦Prijsuitreiking om 15u30
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Hou er rekening mee, da IK zondag ergens ne chrono ga rijden, dus ge moet zelf uw drinken meebrengen zaterdag!!!KVDB wrote:Thx, dat moest 'k weten. No stress
- slijkplaat
- Mountainbiker
Post by slijkplaat »
ben eens benieuwd of ik de meet ga halen , nog nooit geen 80km met de mtb bandjes gedaan
zullen wel zien waar schip strand .
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
als zo blijft door regenen in de modderslijkplaat wrote:ben eens benieuwd of ik de meet ga halen , nog nooit geen 80km met de mtb bandjes gedaan![]()
-
el gordo
- Mountainbiker
Vanaf morgen is het al terug droog.need for speed wrote:als zo blijft door regenen in de modderslijkplaat wrote:ben eens benieuwd of ik de meet ga halen , nog nooit geen 80km met de mtb bandjes gedaan![]()
En daarbij, Aarschot kan wel wat verdragen.
Meedoen is belangrijker dan winnen
En als ik het zo hoor, is een deelname voor sommigen al een persoonlijke overwinning. Dus niet twijfelen en genieten van de tocht!