BeMC - 26-28/05/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Excuses aanvaard!julie wrote:De organisatie van BEMC valt niets te verwijten, mijn excuses hiervoor. Ik wilde geen polemiek starten, het ging mij vooral om de gevaarlijke situatie afgelopen maandag, maar gelukkig is het allemaal goed verlopen
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
dan moet ik volgend jaar ook starten in de hotKristof Huyck wrote:Die laatste klim kende ik al van de HOT, maar toen hebben we daar naar beneden gevlamd... Chapeau aan iedereen die daar zonder voet aan grond naar boven is gereden
dat die toertocht ons pad kruiste vond op zich niet erg
want die zag ge al van ver komen
maar die downhillers op de laatste klim was voor mij ineens schrikken
allee dan volgend de hot lmct een bemc dan maar
ben laatste klim nie omhoog gereden
saiko wel
- orangecrash
- Mountainbiker
Post by orangecrash »
zelfs singlespeed zeker?J.E. wrote:Ik vond rit 2 al wat licht uitvallen ja...
- stoned biker
- Mountainbiker
Post by stoned biker »
net de foto's gekocht op sportograf, de eerste keer en wss laatste keer, als ik hem nog maar beetje inzoom wordt ie echt onscherp. En dat voor 30 euro .. 
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Je hebt wss de eerste gedownload.Your pictures in the SocialMedia resolution are NOW ready to download:
You will receive an email notification as soon as your high resolution images are ready to download, too.
- stoned biker
- Mountainbiker