12e Hagelandse Chrono, 2 juni
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
En zondag zagen dat de organisatie op niks trekt omdat er ergens ne pijl zou missen er geen suikerwafels met chocolat aan de bevoorrading liggen.uncle sam wrote:Eerst komen jullie de topic volzetten met het feit dat je de chrono als tt gaat rijden, daarna met welke banden je de tocht aan 15avs zult rijden ... en finaal mss zult thuisblijven voor een verdwaalde spat regen.
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
uncle sam wrote:Eerst komen jullie de topic volzetten met het feit dat je de chrono als tt gaat rijden, daarna met welke banden je de tocht aan 15avs zult rijden ... en finaal mss zult thuisblijven voor een verdwaalde spat regen.
niks van ik kom om mijne tijd van vorig jaar te verbeteren
een zal niet met de zelfde banden zijn als toen een ook andere velo
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
@ Uncle Sam; niet veralgemenen hé
Een chrono is een chrono en mijn tempo is niet dat van een ander. Mijn tempo is voor jou mss een zaterdagnamiddag TT'tje met je neefje van 16 maar ik doe echt wel m'n best hoor
@ blades; ik vind dat ik een deftige bevoorrading mag verwachten als ik €14 inschrijving betaal.
Mag ik trouwens vragen waarom jullie zo neerbuigend doen over de liefhebbers? Dat je geen hele banden discussie moet opstarten om nadien aan avs 15 te gaan rijden ben ik mee eens, maar voor de rest doen we het allemaal uit liefde voor de sport hoor!

@ blades; ik vind dat ik een deftige bevoorrading mag verwachten als ik €14 inschrijving betaal.
Mag ik trouwens vragen waarom jullie zo neerbuigend doen over de liefhebbers? Dat je geen hele banden discussie moet opstarten om nadien aan avs 15 te gaan rijden ben ik mee eens, maar voor de rest doen we het allemaal uit liefde voor de sport hoor!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Omdat het hele forum volgezeverd wordt met topics over bandenkeuze?Kraura wrote:Trouwens, waarom mag iemand die 15avs rijdt niet over banden zeveren![]()
Keuze ligt grotendeels aan de rijder en bandendruk, niet aan de banden keuze
- IntoXic
- Mountainbiker
Om de spreiding van de deelnemers op het parkoers te verzekeren zijn de starturen als volgt:fouby wrote:Als ik me de dag zelf inschrijf moet ik na 10 u vertrekken is het dan nog op chrono of gewoon TT?
9u00 - 10u00: enkel vooraf ingeschreven deelnemers
10u00 - 12u00: iedereen
Het is altijd chrono maar je tempo maakt niet uit, wij registreren ook de tijd van de allerlaatste