Bikers Bredene???

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
beethoven
Mountainbiker

Bikers Bredene???

Post by beethoven »

Beste Bikers,
onlangs is mijne maat welke van Gent afkomstig is, maar al sedert die huwde in Brugge woonde. Nu bij omstandigheden is die woonachtig in Bredene aan zee. Aldaar zoek die niet enkel enkele paden maar ook een club of enkele bikers met wie deze zou kunnen gaan biken op vrije avonden en dagen dit alvolgens samenspraak. Voorloppig moet alles wel via mij, afspraken gemaakt worden, daar Dirk het moet stellen zonder computer. Dirk is wel heel sportief en houd van prestaties. MTB is zijn passie.
Phrace
Mountainbiker

Post by Phrace »

hey beethoven..
ik ben van oostende, mijn bikecompanen zijn van de haan.. en toevallig ligt bredene daar net tussen... :D

wat ik altijd doe om naar ginder te rijden:
-stad oostende
-dijk
-vismijn
-oude dijk bredene
-duinen bredene (asfaltwegels met af en toe een zandpassage of een trap of zo, indien je deze a font doet vind ik dit een erg intensieve training wegens veel op-en-neer)
-ff asfaltpaadje tussen de bomen
-bos van de haan (start in vosseslag)
-ff asfalt
-bos wenduine (keuze asfaltwegels of zand/boswegels)
-ff asfalt
-duinengordel wenduine met enkele leuke afdalingkjes

indien je dit heen en terug doet kom je op een 50 a 60km afhankelijk van het aantal afslagjes je neemt...
m'n maten zouden in bos van wenduine nog een reeks wegels weten zijn zodat dit km aantal nog verhoogt/aangepast kan worden...

-ik rij dit stuk als ik geen toertocht gaan doen ben of in de zomer soms eens savonds na't werk...
-wel ff vermelden dat er stukken tussen zitten waar je eigenlijk niet echt gewenst bent, daarmee dat je 't moment een beetje moet uitkiezen (niet in vol seizoen als iedereen van/naar strand gaat bvb, niet in herfst rond 14.00 wegens massa's wandelaars, etc)
-ook nog ff vermelden dat je hier geen weidse vlakten moet verwachten... vaak op 20m van de kustweg bvb maar soit.. de kust is nu eenmaal goed volgebouwd...

-wil gerust wel eens voor gids spelen indien gewenst...
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ik zal zeker je bericht doorgeven aan Dirk. Bedankt on te antwoorden. Je hoort nog van mij.
Rudy VdE.
grumpy
Mountainbiker

Post by grumpy »

-op de startpagina ergens kun je alle clubs terugvinden en daar kan je ondermeer vinden dat oostende bezig een club op te richten die soms traint in 't bosje(oostende) en de duinen naar westende op.ik zit in een club van middelkerke die soms ook traint in de duinen en omgeving oostende en ook toertochten rijd.indien gewenst kun je mijn e-mail of gsm nr krijgen
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Hallo,

Ikzelf zit ook in dat clubje van Middelkerke, waar grumpy over schreef.

Al de info over onze club vind je op www.choufkes.be

Groeten :wink:
PeterV
Mountainbiker

Post by PeterV »

leffingenoartje wrote:Hallo,

Ikzelf zit ook in dat clubje van Middelkerke, waar grumpy over schreef.

Al de info over onze club vind je op www.choufkes.be

Groeten :wink:
leffingenoartje,

Het logo van de Choufkes kan nu ook aan je profiel gekoppeld worden.

mvg,
PeterV
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Hallo PeterV, waar kan ik dat vinden bij de avatar vind ik het niet.
:roll:
Groeten ?
:wink:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Morgen zie ik Dirk en zal hem zeker deze info's doorgeven. Alvast bedankt voor de reactie. Tot in de toekomst eens, Rudy VdE.
Post Reply