bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

BoXeR wrote:
Streets wrote:
flaming_jakke wrote:@streets ... mits wa gepuzzel denk ik wel dat ik u mee kan nemen zodat je niet met velo'ke terug moet.
Dat is ook een optie.
gij jij niet met Boxer?

Streets

pb jij anders je gsm nr door?
Streets, de Jakke rijdt direct naar ginder, ik ook, ik zal de fietsdrager monteren, dan kunde mee en uwe fiets ook. 8)
perfect ... handiger dan mijn koffer :-)

Cu later
gvb
Mountainbiker

Post by gvb »

alright, we hebben hem gisteren 95+% gedaan denk ik, aan de Flight90 zijn we rechtdoor gereden richting Opstal>Buggenhout omdat het meeste dan toch al gedaan was.

Dankzij den tip van Patje zijn we daar in Droeshout op 't juiste pad geraakt maar op dat punt alleen al mankeren dus al 2 pijlen. Eens daar vanonder kom je terug een pijl tegen.

Dan waren er nog een paar punten waar het gokken was of het nu links of rechts was.

Verder aangenaam verrast van het parcours want het was moeilijker voor een beginner dan verwacht alé het veldwerk was anders dan ik verwacht had. Op een bepaald punt moet je daar zo'n houten verhoog over dat op 2 uur in elkaar gekletst is denk want het leek op instorten toen ik er over reed en daar wat verder moet je door een half oerwoud, op sommige punten was het rijden op goed geluk want je zag met al dat hoogstaand groen gewoon niet waar die diepen putten en gleuven/voren waren in die baan. Daar mogen ze eens met nen bosmaaier passeren :wink:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

das een van de fermste stukken vind ik, het houten stuk met dat stukskse veldweg er bij :wink:
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

BoXeR wrote:das een van de fermste stukken vind ik, het houten stuk met dat stukskse veldweg er bij :wink:
d'hellepad
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ge kunt ook gewoon de gps track downloaden :

http://www.bloso.be/sportpromotie/mount ... oepID=2584
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Opeen bepaald punt moet je daar zo'n houten verhoog over dat op 2 uur in elkaar gekletst is denk want het leek op instorten toen ik er over reed

dat heeft wel veel langer geduurd van 2 uur.
heeft bijna 2 weken geduurd. en het is nog in goede staat, alhoewel ik vrees voor de volgende jaren.

Streets
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

flaming_jakke wrote:
BoXeR wrote:
Streets wrote: Dat is ook een optie.
gij jij niet met Boxer?

Streets

pb jij anders je gsm nr door?
Streets, de Jakke rijdt direct naar ginder, ik ook, ik zal de fietsdrager monteren, dan kunde mee en uwe fiets ook. 8)
perfect ... handiger dan mijn koffer :-)

Cu later
plezant
het zal daar een drukke bedoening zijn.

ik heb gisteren een neig trajectje uitgetekend om daar te geraken, ik hoop dat alle veldwegjes nog bestaan, anders is het dwarsen van de ring en de E 40 eenprobleem.
(dan wip ik er snel over, dus opletten als ge per otto een groene sibber siet rijden)

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Als ik u siet rijden, zal ik eens bellen. Wanneer vertrek je en langs waar rijd je? Ik vertrek vanuit Melsbroek rond 16u30. Vandaar nog ongeveer 20km.

Mojo
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Voor de rest, zijn er nog bikende Opwijkenaars die zaterdag naar de Hagelandse Chrono gaan?

Mojo
Blockske
Mountainbiker

Post by Blockske »

Mojobiker wrote:Voor de rest, zijn er nog bikende Opwijkenaars die zaterdag naar de Hagelandse Chrono gaan?

Mojo
Hoe gaat die Chrono in zijn werk?

Grtz
Matthias
Post Reply