12e Hagelandse Chrono, 2 juni

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

Er wordt goed weer voorspeld dit weekend :bounce:
swakke
Mountainbiker

Post by swakke »

Opgelet!!!
In tegenstelling tot vorige jaren is de locatie een 200meter verschoven naar de zaal van de fanfare ,men start niet meer onder die grote boom aan den demer.
Ipv rond de kerk te starten start men nu aan de zaal van de fanfare en daarna direct op de eerste steile klim.
Voor de rest heeft het parcours ergens halverwege een aanpassing gekregen (er is dit w-end ook een wandeltocht).
De parkings en de douche's blijven hetzelfde.
Er zullen pijlen voorzien worden naar de inschrijving (daar is geen parking)
fobbe
Mountainbiker
Location: Cube AMS PRO ER - BMC RoadRacer (Ultegra/Easton Vista)

Post by fobbe »

Geax Mezcal
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Iegienie wrote:waar is den tijd dat er op voorhand al 30 bladzijden vol gezieverd werd over deze rit...
Den tijd da gij de route uitstippelde. Om toch ni "teveel" voor verrassingen te staan aan de start.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Als ik dit hier allemaal lees staan hier enkel race-konijnen aan de start zaterdag! Ik wil hier ook wel een chrono rijden, maar op mijn gemak met de Camelbak zonder gevlam en met een rustige stop aan de bevoorrading.
Fey
Mountainbiker

Post by Fey »

Geen probleem, iedereen kan het tempo rijden dat hij wil, rekening houdend met de anderen. Het blijft tenslotte recreatief!
StalinLegend
Mountainbiker

Post by StalinLegend »

Lampion wrote:Als ik dit hier allemaal lees staan hier enkel race-konijnen aan de start zaterdag! Ik wil hier ook wel een chrono rijden, maar op mijn gemak met de Camelbak zonder gevlam en met een rustige stop aan de bevoorrading.
wie dan? opletten met vingerwijzingen é :-)

zolang ze met respect passeren mogen ze 'racen' zoveel ze willen...
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

StalinLegend wrote:
Lampion wrote:Als ik dit hier allemaal lees staan hier enkel race-konijnen aan de start zaterdag! Ik wil hier ook wel een chrono rijden, maar op mijn gemak met de Camelbak zonder gevlam en met een rustige stop aan de bevoorrading.
wie dan? opletten met vingerwijzingen é :-)

zolang ze met respect passeren mogen ze 'racen' zoveel ze willen...
nee hoor, ik rij de chrono op een rustig tempo.
Wetende dat mijn bike-partner enkele weken al vrij kapot na de 45km in Wolfsdonk, gaan we deze 80km rustig aanpakken.

Maar volgens mij was ie kapot omdat hij nogal een haantje is en het woord doseren niet in zijn woordenboek staat :-D
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

blades wrote:
Iegienie wrote:waar is den tijd dat er op voorhand al 30 bladzijden vol gezieverd werd over deze rit...
Den tijd da gij de route uitstippelde. Om toch ni "teveel" voor verrassingen te staan aan de start.
hihi.

toen svenneke nijs ne keer meedeed vertelde ie me achteraf dat er toch wel veel paadjes waren waar het gras tot boven zijn stuur kwam. ikke antwoordde : das zeker dat, ben er speciaal naar op zoek geweest.

ik zal er zijn om fotokes te trekken, lachen naar het veugelke he.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Ok ok, ik ben gerustgesteld! Ik kom af! Hopelijk krijg ik nog wat volk mee uit het Gentse!
Post Reply