213 hebben alles uitgeredenGhostkebel wrote:Het was inderdaad mooi, maar vooral ook zwaar. Organisatie was in orde. Ondanks de mindere conditie, toch nog een redelijk resultaat.
Ook nog eens chapeau voor al de seingevers, die hebben waarschijnlijk veel uren met hun bordje staan zwaaien.
Ben benieuwd hoeveel er alles uitgereden hebben?
Nu een paar dagen mijn poepje laten bekomen!
BeMC - 26-28/05/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aj kwak
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Mooie 1ste editie van de BeMC! Zoals beloofd was het superzwaar, maar ook superleuk
Er zijn nog een paar verbeteringspuntjes zoals de verwarrende startprocedure (zeker 1ste dag) en het lijkt me beter om het centrum van Bomal te vermijden als het daar markt is
Voor de rest niks dan lof, zeker voor seingevers
Als alles meezit kom ik volgende jaar opnieuw aan de start
PS: misschien ook iets zouts (zouten chips?) verzien op de bevoorrading, want na 3 dagen hing al dat zoets me de keel uit
Er zijn nog een paar verbeteringspuntjes zoals de verwarrende startprocedure (zeker 1ste dag) en het lijkt me beter om het centrum van Bomal te vermijden als het daar markt is
PS: misschien ook iets zouts (zouten chips?) verzien op de bevoorrading, want na 3 dagen hing al dat zoets me de keel uit
- aj kwak
- Mountainbiker
Raar, elke bvr was (in theorie) voorzien van zoutnootjes.Kristof Huyck wrote:Mooie 1ste editie van de BeMC! Zoals beloofd was het superzwaar, maar ook superleuk![]()
Er zijn nog een paar verbeteringspuntjes zoals de verwarrende startprocedure (zeker 1ste dag) en het lijkt me beter om het centrum van Bomal te vermijden als het daar markt is![]()
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
vond dat die seingevers heel goed hun best dedenaj kwak wrote:213 hebben alles uitgeredenGhostkebel wrote:Het was inderdaad mooi, maar vooral ook zwaar. Organisatie was in orde. Ondanks de mindere conditie, toch nog een redelijk resultaat.
Ook nog eens chapeau voor al de seingevers, die hebben waarschijnlijk veel uren met hun bordje staan zwaaien.
Ben benieuwd hoeveel er alles uitgereden hebben?
Nu een paar dagen mijn poepje laten bekomen!
ze gaven op tijd naar waar ge moest rijen als hindernis was werd da ook verteld + waar ge erna naartoe moest links af na zoveel meter enzo
zouten nootjes waren er wel
amai 213 uitgereden dat had nie verwacht
tips volgend keer ook ne sprint leggen in ne bergaf
een bij warm weer watermeloen
volgend jaar terug erbij
maar dan met overnachting want elke dag meer dan 3 UUR in de auto op een af was wel zwaar zonder airco
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Sorry, ik had het anders moeten stellen: iets zouts wat makkelijk verteerbaar is voor mijn maag. Sommige mensen zijn ook allergisch aan noten trouwens.aj kwak wrote: Raar, elke bvr was (in theorie) voorzien van zoutnootjes.
-
need for speed
- Mountainbiker
hy
Post by need for speed »
ojaa wat ik goed vond was dat renners geen bevoording onderweg kregen
want die staan altijd wel ergens in de weg met auto of zo
een is dan ook eerlijker
houden zo
want die staan altijd wel ergens in de weg met auto of zo
een is dan ook eerlijker
houden zo
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Tuc koekies...Kristof Huyck wrote:Sorry, ik had het anders moeten stellen: iets zouts wat makkelijk verteerbaar is voor mijn maag. Sommige mensen zijn ook allergisch aan noten trouwens.aj kwak wrote: Raar, elke bvr was (in theorie) voorzien van zoutnootjes.