bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

@streets ... mits wa gepuzzel denk ik wel dat ik u mee kan nemen zodat je niet met velo'ke terug moet.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Anders te voet komen? Dan kan je wel nog mee :drunk:

Mojo
ik kan ook mijne fiets achter laten :)

Streets
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

flaming_jakke wrote:@streets ... mits wa gepuzzel denk ik wel dat ik u mee kan nemen zodat je niet met velo'ke terug moet.
Dat is ook een optie.
gij jij niet met Boxer?

Streets

pb jij anders je gsm nr door?
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

En zo komt alles in orde.

THE END =D> :roll: 8)
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

normaal gonnek oek ja, azzek beter zen, want heb een soortement voedselvergiftiging, mor tis aan't beteren, alleen mijne facade is nog wa opgezwollen :oops: :evil: , ik kan de fietsdrager meepakken, tein kunnen der twee velo's op en enen in die koffer, is dan wel maar plaats voor drie personen, ikke inbegrepen
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Heeft er iemand bevestiging gekregen van de inschrijving?
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

gvb wrote:Hallo,

Ik heb deze morgen (in die rotwind) eens een 2de poging gedaan om die mountainbike route van Opwijk nog eens te proberen.

Op een bepaald punt liep ik weer vast en vond ik nergens nog pijlen.

1. Als je daar in Opwijk precies door een boske rijd en licht hellend op een steenweg uitkomt moet je naar rechts en verder links zo'n hellende veldbaan in. Als je daar uit komt was er nog een pijl maar dan stond ik weer op die steenweg van merchtem/droeshout.

Wist niet direct wat doen en ben dan maar naar links gereden tot aan de spoorweg van Merchtem en daar kon ik terug verder na 1/3 van 't parcour overgeslagen te hebben.

Alhoewel niet voor lang.

Je komt daar eens op een punt waar je naar links moet dan passeer je een zijstraat waar je in moet maar die pijl zie je pas in de straat zelf als je er voorbij rijd dus omdraaien en de straat in rijden.

2. Iets verder kom je uit waar de Nijdrop nog tijdelijk gezeten heeft en nu de Flight90 ofzo is, weer geen pijlen te zien dus maar naar links gereden naar 't centrum.

Kan iemand mij zeggen hoe ik op 1. & 2. moest rijden?

Ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij mankeert er 't één en 't ander op die route.
Op punt 1 is het rechts en even verder (200a300meter) tussen 2 huizen een klein padje terug rechts, en hier heb je het mooiste gedeelte overgeslagen.
Op punt 2 zie ik niet direkt waar je zit. Ik ben ook niet van Opwijk maar rij deze wel een 4tal keer per jaar en de pijltjes zouden inderdaad eens moeten nagekeken en bijgeplakt worden.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

@ patje2

We zullen hem een dezer eens rijden en nakijken waar er iets mist
Op punt 2 zit je aan de Doortstraat.

Streets
gvb
Mountainbiker

Post by gvb »

Ik ga hem deze avond rond 20h terug eens proberen met de kleine van mijn zus, misschien dat die de pijlkes wel ziet :wink:
hier heb je het mooiste gedeelte overgeslagen.
hopelijk bergaf want waar je die steenweg overstak + die hellende veldweg er direct na daar was mijn rekker al ver af :oops: [/quote]
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

Streets wrote:
flaming_jakke wrote:@streets ... mits wa gepuzzel denk ik wel dat ik u mee kan nemen zodat je niet met velo'ke terug moet.
Dat is ook een optie.
gij jij niet met Boxer?

Streets

pb jij anders je gsm nr door?
Streets, de Jakke rijdt direct naar ginder, ik ook, ik zal de fietsdrager monteren, dan kunde mee en uwe fiets ook. 8)
Post Reply