Ardennes Trophy - 28/05/2012 - Theux

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Nifty
Mountainbiker
Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120

Post by Nifty »

Ik vond het ook eerst niet terug.
Helemaal onderaan staat een link met inschrijving:
http://www.ardennes-trophy.be/NL/inscriptions.php

Inschrijving ter plekke 35€ waarvan je 10 euro terug krijgt voor de chip.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Morgenvroeg ook van de partij voor de 90 km...

Voor mij is de tijd niet belangrijk... uitrijden en 100% genieten is de boodschap !

In plaats van mijn gebruikelijke regenjasje, zal ik nu maar een bus zonnecrème in mijn camelbak steken 8-)

Succes en have fun allemaal !
pédalleur de charme
Mountainbiker
Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Post by pédalleur de charme »

Ik ga ook meedoen voor de eerste keer.
Beginnen met de 50 km vollenbak en zien wat dat geeft.
Ik heb er zin in!
highlander
Mountainbiker

Post by highlander »

Aan iedereen die verkeerd is gereden omwille van de gebrekkige bewegwijzering op bepaalde plaatsen: je was niet alleen! Vraag het maar aan iedereen met een startnummer tussen 300 en 400
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

highlander wrote:Aan iedereen die verkeerd is gereden omwille van de gebrekkige bewegwijzering op bepaalde plaatsen: je was niet alleen! Vraag het maar aan iedereen met een startnummer tussen 300 en 400
Kon inderdaad beter...
Ook twee keer (beetje) misgereden, telkens in een snelle afdaling :drunk:
Op één plaats ook gevaarlijke oversteek van een openbare weg (okee twas maar een klein wegje maar toch) zonder verwittiging #-o
jverdeyen
Mountainbiker
Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue

Post by jverdeyen »

highlander wrote:Aan iedereen die verkeerd is gereden omwille van de gebrekkige bewegwijzering op bepaalde plaatsen: je was niet alleen! Vraag het maar aan iedereen met een startnummer tussen 300 en 400
Haha, ik was er ook bij! Iedereen stond daar maar te kijken naar elkaar.. omdat er ene het plaatje van 20k had zien staan. (En gelukkig maar!)
Wel zeker zo'n 15-20mintjes verloren denk ik, maar al bij al een super 90k Ardennes Trophy gehad vandaag! En goe gebakken ook :)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Yep, was er ook bij. Toen we allemaal naar links reden dacht ik nog, ah...vorig jaar was dat naar rechts. #-o
Jarvis
Mountainbiker

Post by Jarvis »

Vorig jaar mij dood gereden op de 90km, na 70km via de weg binnen gereden.
Dit jaar mij weer dood gereden op de 90km maar toch uitgereden man ik heb afgezien, doe ik nooit meer zeg ik nu!
Ook verkeerd gereden in het begin, wat was me dat, toch uiteindelijk na 6u14min binnen gereden :-D !
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Ik had inderdaad het plaatje van de 20km zien staan. Een stuk terug omhoog en dan via de weg terug naar start.
Efkes gemeld bij de organisatie maar die keken me maar dwaas aan. Dan maar terug naar de start gereden en gevraagd of ik terug kon starten. Dit was geen probleem maar opnieuw registreren ging natuurlijk niet.
Tussen de massa van de 70 dan wel de juiste richting uitgereden.
Maar goed dat de uitslag voor mij niet zo belangrijk. Dus toch nog ne toffe tocht gehad.
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Eerste ervaring met deze chrono voor de 70km. Afgezien, maar naar verwachting de tocht kunnen rijden. Ook één keer verkeerd gereden in een snelle afdaling (de biker voor mij gevolgd :oops: ), maar voor de rest vond ik alles vrij goed aangeduid.

De onverwachte oversteek van de smalle weg was inderdaad even schrikken. Daar moest toch meer aandacht aan besteed worden. Je mag er niet aan denken dat er juist een auto aankomt.

Zeer comfortabele douches.

Vorig jaar mijn eerste chronoi in Bouillon gereden, maar naar organisatie steekt deze er toch wel ver boven uit. =D>
Post Reply