MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

$mokeyJoe wrote:Zaterdags ligt me nogal moeilijk omdat ik dan bijna verlof moet nemen om te kunnen gaan biken,maar ik kan het altijd wel proberen natuurlijk!Lijkt me ook wel wat om in de galbergen wat te ploeteren! :wink:
Ps: Hebben jullie aan de kerk gewacht of in het café?Ik stond naast mijn werkwagen(grote camionette van Narviflex)(om 13u weliswaar) :lol:
Ik weet ook nog niet zeker van de zaterdag zalle.
Zondag Rotselaar, dat weet ik wel.

In 't café wachten.... tssss wat denkt gij wel, buiten in de kou!! :drunk:
madness
Mountainbiker

Post by madness »

@$mokeyjoe: ik heb je cammionette zien staan. We hebben daar staan wachten op het pleintje vlakbij het vertrekbord.

Ik ga deze tocht wel meer doen op een namiddag, dus laat maar iets weten. Het is een niet te zwaar maar toch een tof parcour. Ideaal om terug op te bouwen.

Vandaag eindelijk nog eens aan een iets of wat tempo kunnen rijden zonder een rare vorm van hartslag vast te stellen.

Tof groepke alleen mochten er nog meer bij zijn.

En op deze manier toch weer kennis gemaakt met Supernaut. Toffe gast die ook wel weet wat biken is. En dan kan hem nog goed tempo houden op het vlakke ook. Goed afgezien.

Zij die er niet waren. Dikke pech!

Tot de volgende keer.

60 km met avs 24.8 km/u (thuis wel vertrokken)
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Tegen volgend weekend ben ik wel terug in staat om te gaan biken, maar dat zal dan wel de zaterdag zijn, want 's avonds ga ik eens zwaar feesten in Hasselt. Vorige zaterdag eens een klein toerke over de weg gedaan op een heel soepel viteske en gene last meer gehad van blessure. Doorvlammen zit er voorlopig nog wel niet in.
Galbergen lukt dus wel voor mij. Als jullie in rotselaar gaan starten ga ik waarschijnlijk juist in mijne nest kruipen, daar hoef je mij dus niet te verwachten.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

:-k Ben nog achter een datum aan het zoeken om nog eens een toerke te gaan doen :-k
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Tocht in Dessel meegevallen merci madness & Toon,dat smaakt naar meer.
Ga zaterdag naar de Galbergen,maar kan pas om 14.00 aan het vertrek zijn.2 uurkes vlammen en dan we toch nog voor den donkere thuis.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Heeft iemand al eens nagedacht om nog eens een datumpje op te plakken om nog eens samen (proberen :lol: )te gaan rijden?Ik zie er echt naar uit! :bounce:
Groetjes,
$mokeyJoe
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Op een zaterdag kan ik me altijd vrijmaken. Maar zondagvoormiddag en dan zondagnamiddag biken zal het thuisfront niet graag hebben denk ik :drunk:

Laat maar iets weten. Ik kijk eral naar uit :bounce:
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Misschien eens op ne zaterdag namiddag ergens? 8-[ ?
Voor mij is dat goed,enkel zou ik het op voorhand moeten weten...dan neem ik verlof op't werk! :lol:
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

't Is wel niet bij de deur maar zaterdag ga ik naar Rekem.Om 13.00 u zal ik daar zijn.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik ga proberen,anders wordt het zeker winterslag!(de zondag)
Post Reply