Daar ben ik dan ook bij, vond die eerste helling eigenlijk nog best de doen.A M GlobeBiker wrote:.
ps: 2 steigingen toch halvelings te voet... want' t was mannenwerk !
de man bij de ravitalement vertelde mij dat er maar 15 man de 1st helling opgeraakt zijn
Zo 27/05/2012 Tiege :: 22ieme Randonnée de Tiege
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
SUPERTOCHT alleen bij een helling had ik het gedacht dat het een wandeltocht was. Op de 52km denk ik niet dat er 1 iemand omhoog gereden is op die ST met bladeren die al rechtdoor met een serieuze handicap begon, zwijg stil na de scherpe bocht naar rechts. Niemand heb ik hier naar boven zien rijden, en ik stap nochtans niet rap af zulle!
Ik had meer een alpinisme-gevoel bij die klim.Jolyrodger wrote:SUPERTOCHT alleen bij een helling had ik het gedacht dat het een wandeltocht was. Op de 52km denk ik niet dat er 1 iemand omhoog gereden is op die ST met bladeren die al rechtdoor met een serieuze handicap begon, zwijg stil na de scherpe bocht naar rechts. Niemand heb ik hier naar boven zien rijden, en ik stap nochtans niet rap af zulle!
En boven aangekomen, platte band ... Zat er onder die bladeren van alles verborgen? Of zal het van die stenen net voor de beklimming geweest zijn? Niettemin, mooi geholpen door een Waalse bikebroeder.
Prachtige tocht!
Jawadde die helling waarover je het had was idd schrikken. Vooraleer je rechts omhoog moest was het al serieus 'werkendag'. De hoop bladeren was er daarna teveel aanJolyrodger wrote:SUPERTOCHT alleen bij een helling had ik het gedacht dat het een wandeltocht was. Op de 52km denk ik niet dat er 1 iemand omhoog gereden is op die ST met bladeren die al rechtdoor met een serieuze handicap begon, zwijg stil na de scherpe bocht naar rechts. Niemand heb ik hier naar boven zien rijden, en ik stap nochtans niet rap af zulle!
De 43km gedaan, maar hadden we geweten dat finish al na 40 lag dan hadden we gekozen voor de 53km. Meestal is't net andersom en komen er nog 3 a 5km extra bij op mijne teller
Is gewoon enorm mooie omgeving om te rijden, daar kan geen enkele toertocht in Vlaanderen tegenop. En het gemoedelijke after-bike terraske met ardense hotdog is ook prachtig
-
Captain Slow
- Mountainbiker
Post by Captain Slow »
Prachtige TT!
Denk dat het de mooiste is (in alle opzichten) die ik al gedaan heb. Technisch, redelijk zwaar, mooi, zon,... wat moet ne mens meer hebben?
Was hier 2 jaar geleden ook eens, maar parcours is volledig anders en veel beter nu!
Echt een superrit. Wel volledig ontploft in de beginkilometers en even op adem moeten komen, maar vanaf dan bolde het beter. Uiteraard op de ene helling na die hier al uitvoerig besproken is. Heb daar 1 iemand zien oprijden, chapeau voor die kerel!!!
Denk dat ze niet zoveel volk verwacht hadden, wat laat gestart en aan de ravitos waren er overal nog wat last minute bijleveringen. Maar buiten de ravitos eigenlijk nooit veel volk tegengekomen...
Denk dat het de mooiste is (in alle opzichten) die ik al gedaan heb. Technisch, redelijk zwaar, mooi, zon,... wat moet ne mens meer hebben?
Was hier 2 jaar geleden ook eens, maar parcours is volledig anders en veel beter nu!
Echt een superrit. Wel volledig ontploft in de beginkilometers en even op adem moeten komen, maar vanaf dan bolde het beter. Uiteraard op de ene helling na die hier al uitvoerig besproken is. Heb daar 1 iemand zien oprijden, chapeau voor die kerel!!!
Denk dat ze niet zoveel volk verwacht hadden, wat laat gestart en aan de ravitos waren er overal nog wat last minute bijleveringen. Maar buiten de ravitos eigenlijk nooit veel volk tegengekomen...
Die ben ik zelf ook redelijk vlot opgeraaktpeerke1967 wrote:Daar ben ik dan ook bij, vond die eerste helling eigenlijk nog best de doen.A M GlobeBiker wrote:.
ps: 2 steigingen toch halvelings te voet... want' t was mannenwerk !
de man bij de ravitalement vertelde mij dat er maar 15 man de 1st helling opgeraakt zijn
Prachtige tocht!