Zo 27/05/2012 Tiege :: 22ieme Randonnée de Tiege

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

A M GlobeBiker wrote:.
ps: 2 steigingen toch halvelings te voet... want' t was mannenwerk !
de man bij de ravitalement vertelde mij dat er maar 15 man de 1st helling opgeraakt zijn
Daar ben ik dan ook bij, vond die eerste helling eigenlijk nog best de doen.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

SUPERTOCHT alleen bij een helling had ik het gedacht dat het een wandeltocht was. Op de 52km denk ik niet dat er 1 iemand omhoog gereden is op die ST met bladeren die al rechtdoor met een serieuze handicap begon, zwijg stil na de scherpe bocht naar rechts. Niemand heb ik hier naar boven zien rijden, en ik stap nochtans niet rap af zulle!
Josser
Mountainbiker

Post by Josser »

Jolyrodger wrote:SUPERTOCHT alleen bij een helling had ik het gedacht dat het een wandeltocht was. Op de 52km denk ik niet dat er 1 iemand omhoog gereden is op die ST met bladeren die al rechtdoor met een serieuze handicap begon, zwijg stil na de scherpe bocht naar rechts. Niemand heb ik hier naar boven zien rijden, en ik stap nochtans niet rap af zulle!
Ik had meer een alpinisme-gevoel bij die klim.
En boven aangekomen, platte band ... Zat er onder die bladeren van alles verborgen? Of zal het van die stenen net voor de beklimming geweest zijn? Niettemin, mooi geholpen door een Waalse bikebroeder.

Prachtige tocht! =D>
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Hoi,
Ik kan alleen maar instemmen met wat hier boven allemaal vermeld werd. =D>
Alleen één probleem, hoe krijg je 4 uur fantastisch beeldmateriaal in 10 min.
verwerkt?

Dus hier deel 1, de rest volgt.
grt.

DEEL 2

Last edited by JB on Mon 28 May 2012 16:15, edited 1 time in total.
Flupke70
Mountainbiker

Post by Flupke70 »

Jolyrodger wrote:SUPERTOCHT alleen bij een helling had ik het gedacht dat het een wandeltocht was. Op de 52km denk ik niet dat er 1 iemand omhoog gereden is op die ST met bladeren die al rechtdoor met een serieuze handicap begon, zwijg stil na de scherpe bocht naar rechts. Niemand heb ik hier naar boven zien rijden, en ik stap nochtans niet rap af zulle!
Jawadde die helling waarover je het had was idd schrikken. Vooraleer je rechts omhoog moest was het al serieus 'werkendag'. De hoop bladeren was er daarna teveel aan #-o
De 43km gedaan, maar hadden we geweten dat finish al na 40 lag dan hadden we gekozen voor de 53km. Meestal is't net andersom en komen er nog 3 a 5km extra bij op mijne teller 8)
Is gewoon enorm mooie omgeving om te rijden, daar kan geen enkele toertocht in Vlaanderen tegenop. En het gemoedelijke after-bike terraske met ardense hotdog is ook prachtig =D>
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Hoi,

Hier Deel 2
Grt.

[/b]
Captain Slow
Mountainbiker

Post by Captain Slow »

Prachtige TT!

Denk dat het de mooiste is (in alle opzichten) die ik al gedaan heb. Technisch, redelijk zwaar, mooi, zon,... wat moet ne mens meer hebben?

Was hier 2 jaar geleden ook eens, maar parcours is volledig anders en veel beter nu!

Echt een superrit. Wel volledig ontploft in de beginkilometers en even op adem moeten komen, maar vanaf dan bolde het beter. Uiteraard op de ene helling na die hier al uitvoerig besproken is. Heb daar 1 iemand zien oprijden, chapeau voor die kerel!!!

Denk dat ze niet zoveel volk verwacht hadden, wat laat gestart en aan de ravitos waren er overal nog wat last minute bijleveringen. Maar buiten de ravitos eigenlijk nooit veel volk tegengekomen...
GuntherW
Mountainbiker

Post by GuntherW »

Magnifique!
GuntherW
Mountainbiker

Post by GuntherW »

Magnifique!
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

peerke1967 wrote:
A M GlobeBiker wrote:.
ps: 2 steigingen toch halvelings te voet... want' t was mannenwerk !
de man bij de ravitalement vertelde mij dat er maar 15 man de 1st helling opgeraakt zijn
Daar ben ik dan ook bij, vond die eerste helling eigenlijk nog best de doen.
Die ben ik zelf ook redelijk vlot opgeraakt :-)
Prachtige tocht!
Post Reply