thx ga eens piepen een dezerflashing wrote:vanaf de lift , het brugje richting betonnen brug eronder door en dan over een brugje rechts het bos in , volg de fluo bollen dan ben je al goe vertrokken , bepijling vanaf juni
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
- JanJ
- Mountainbiker
@ flashing, was er gisteren voormiddag . alleen de bepijling vlak na de tabletop heb ik denk ik een stuk gemist, want ben van daaruit een stukje tegen de richting in gereden, aan het "magazijn van de schorre" rechts richting delta weide naar boven , en daar kwam ik terug pijlen tegen die me dan uiteindelijk de rest van het parcours hebben laten volgen.
De lussen komen hier en daar zo dicht bij elkaar , dat missen soms menselijk is.
Nietemin erg van genoten !
De lussen komen hier en daar zo dicht bij elkaar , dat missen soms menselijk is.
Nietemin erg van genoten !
- BlackRaider
- Mountainbiker
Post by BlackRaider »
Gisteren nog even gaan rijden.
Lag er op de meeste plaatsten deftig bij maar het is en blijft toch wel een droog-weer parcours.
Het zou eigenlijk eens minstens 2 weken niet mogen regenen om het terug perfect te krijgen.
tip: Smeer muggenzalf voor je naar daar gaat, het krioelde er echt van de muggen...
Lag er op de meeste plaatsten deftig bij maar het is en blijft toch wel een droog-weer parcours.
Het zou eigenlijk eens minstens 2 weken niet mogen regenen om het terug perfect te krijgen.
tip: Smeer muggenzalf voor je naar daar gaat, het krioelde er echt van de muggen...
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Die muggen is idd soms een plaag zeker als't eerst goe geregend heeft en dan de zon erdoor komt zitten ze er mee hopen .
-
Zaskartje
- Mountainbiker
Vandaag het parcours eens gaan testen,na 2 rondjes wat zoeken toch de route helemaal kunnen fietsen! lag er droog bij,ben overal heel boven en beneden geraakt
! Moet wel zeggen dat het geen lachertje is als je weinig techniek hebt,gelukkig heb ik het meegekregen als ik geboren ben! Echt schitterend werk mannen,da verdient eigenlijk een standbeeld
Mij ga je hier nog dikwijls zien denk ik...