Ardennes Trophy - 28/05/2012 - Theux
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
heb mijn gegevens van chronorace afgedrukt, is dit voldoende om mijn startnr te krijgen, alles is betaald staat erop vermeldHeadshot wrote:gisteren nog vlug ingeschreven voor de 90
hoe gaat het nu verder met startnummer? moet ik dat ter plaatse gaan ophalen of word alles opgestuurd?
grtz
heb geen bevestigingsmail of dergelijke gekregen en van de site word ik ook niets wijzer
grtz
-
bostrippertje
- Mountainbiker
Post by bostrippertje »
'dossard' zou nu nochtans al moeten ingevuld zijn
betalingsbewijs van chronorace zal voldoende zijn voor uw startnummer, no worries
betalingsbewijs van chronorace zal voldoende zijn voor uw startnummer, no worries
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
Vorig jaar was de splitsing tussen de 50 en 70 pas na 35-40 km. Zal dat ook dit jaar zo zijn?
Volgens de website lijkt het alsof de tocht van de 50km de eerste lus niet rijdt. Maar volgens het plannetje op de site lijkt het net als vorig jaar te zijn. (maar dat plannetje kan nog van vorig jaar zijn?)
Iemand meer info?
En weet iemand waar ik de prijzen terug vind voor de daginschrijving?
Volgens de website lijkt het alsof de tocht van de 50km de eerste lus niet rijdt. Maar volgens het plannetje op de site lijkt het net als vorig jaar te zijn. (maar dat plannetje kan nog van vorig jaar zijn?)
Iemand meer info?
Plannetje, klik hierNifty wrote:Vorig jaar was de splitsing tussen de 50 en 70 pas na 35-40 km. Zal dat ook dit jaar zo zijn?
Iemand meer info?
De 50 doet idd de eerste lus niet.
Nogal een geluk, want ze starten voor de 70km mannen...
- lange Peter
- Mountainbiker
Post by lange Peter »
Heeft er iemand een idee hoeveel de inschrijving ter plaatse kost?
Ik vindt het niet terug op hun site.
Ik vindt het niet terug op hun site.