Zo 20/05/2012 Wavre :: 10ieme Carrément VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

't Was een fijn tochtje, niet te veel volk, en redelijk wat klimwerk: +/- 950HM, op 55km - da's niet slecht. Wel jammer dat het eerste deel van de tocht wat te veel asfalt en vooral van die brede veld- of kiezelwegen bevatte. Het mocht ook best wat technischer, maar kom, naar beneden roetsjen langs die snelle paadjes is ook eens leuk! Afpijling was eigenlijk héél goed, elke afslag was aangeduid, splitsingen waren goed aangegeven, maar een combinatie van pijlen geschilderd op straat en pijlen opgehangen aan paaltjes en bomen zorgt er wel voor dat je af en toe de pijl niet ziet :drunk:
Mountain JOhler wrote:Alhoewel ik de route van vorig jaar wat meer de moeite vond.
Dat vond ik ook - vorig jaar zaten er meer iets technischere klimmetjes in, denk ik. Wel knap dat ze hun parcours volledig hertekenen, en leuk voor hen dat ze over die luxe beschikken!
de ware wrote:geen enkel bos
Geen idee over welke afstand je het hebt, maar de 55km is toch af en toe door een bos gepasseerd - en op 't einde was er zelfs een amusant stukje bos ("Bois des Vallées"), waar helaas wel een wandeltocht plaats vond - maar met een welgemeende "bonjour" lieten de wandelaars ons glimlachend passeren.
jimmyvlb
Mountainbiker

Post by jimmyvlb »

Weet toevallig iemand waar je de foto's kan vinden. Op de site van het atheneum staat er niets vermeld.
Captain Slow
Mountainbiker

Post by Captain Slow »

trashviper
Mountainbiker

Post by trashviper »

Onvindbaar :cry:
Post Reply