@pimke
De splitsing tussen 45 en 72 is na 25 km.
Eventueel kan hij op de tweede controle (op school in Hansbeke ) jullie opwachten ( als hij het nodige geduld heeft ) en van daaruit rij je dan nog 20 km samen tot eind van de tocht...
Za 26/05/2012 Lotenhulle :: 8st KermisVTT Lotenhulle (Aalte
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
Post by theodoorke »
ik ga ook ne keer afzakken naar Lotenhulle..als ik vrijdagavond maag werken van 18u-22u i.p.v de nacht van 22u tot 6u

- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Heb hier nog nooit gereden. Ben benieuwd.
Kijken er met het mooie weer er alvast naar uit.

Kijken er met het mooie weer er alvast naar uit.
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
Post by theodoorke »
theodoorke wrote:ik ga ook ne keer afzakken naar Lotenhulle..als ik vrijdagavond maag werken van 18u-22u i.p.v de nacht van 22u tot 6u
ja tes noegabollen,manneke mag werken van 22u tot 6u... pfff... geen produktie op ons lijn en dan smijten ze woar da ze willen...
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Kan men gemakkelijk aan de startplaats geraken vanuit Deinze met de werken in Lotenhulle?
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Als je vanaf Aalter naar lotenhulle rijdt en de wegomlegging volgt naar deinze op, rij je automatisch langs het voetbalveld waar de start is.kenny wrote:En kan je door vanaf Aalter tot aan de start?mountainbiker66 wrote:Kan men gemakkelijk aan de startplaats geraken vanuit Deinze met de werken in Lotenhulle?
- cube(less)
- Mountainbiker