na de eerste lus van 32 km er de lus van 18 km bijgenomen
maar die was nie veel soeps
alleen boereslagen en geen bevoorrading
aan de afspuitstand nie veel volk
lekker stokbrood me ne koka als afsluiter
totton
Zo 20/05/2012 Beuvry (Fr) :: La terril...ble
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
biker tino
- Mountainbiker
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Een beetje teleurgesteld ben ik deze middag thuis gekomen.
4 jaar geleden was het dat ik hier nog gestart was, en blijkbaar ben ik al te veel gewend, of moet ik zeggen verwent na de HM op zaterdag, en talloze andere mooie tochten.
Het weer was triestig, de ondergrond licht vochtig, de bepijling ja wat moet je zeggen van de bepijling? Blijkbaar moeten we ergens onoplettend geweest zijn waardoor we iets gemist hebben, en bij toeval terug op't parcours geraakt zijn enkele 100m verder.
Door het tijdsverlies niet meer aan de twinterril geraakt, en aldus de mooiste passages gemist.
Gelukkig was het gezelschap wel in orde. Dit verzacht de pijn toch enigzins.
4 jaar geleden was het dat ik hier nog gestart was, en blijkbaar ben ik al te veel gewend, of moet ik zeggen verwent na de HM op zaterdag, en talloze andere mooie tochten.
Het weer was triestig, de ondergrond licht vochtig, de bepijling ja wat moet je zeggen van de bepijling? Blijkbaar moeten we ergens onoplettend geweest zijn waardoor we iets gemist hebben, en bij toeval terug op't parcours geraakt zijn enkele 100m verder.
Door het tijdsverlies niet meer aan de twinterril geraakt, en aldus de mooiste passages gemist.
Gelukkig was het gezelschap wel in orde. Dit verzacht de pijn toch enigzins.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line