bike partner voor regio Buggenhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
gvb
Mountainbiker

bike partner voor regio Buggenhout

Post by gvb »

Hallo,

Ik zoek iemand om wat mee rond te toeren in de streek.

Ik weet dat er de bergpallieters zijn maar die rijden al jaren dus daar kan ik al niet mee volgen want de conditie is alles behalve goed.

Ik heb die persoon ook eens de vraag gesteld of ze op zondag nog reden en een beginners groep hadden, nooit antwoord op gehad.

Dus echt een basis parcour verkenning is gewenst want ik rijd meestal met de koersfiets op de gekende gebetonneerde dijken & veldwegen, de onverharde veldwegen weet ik niet zo direct liggen.

Reden van de slechte conditie (lees een pak overgewicht) is vooral de zittende job en dan nog eens gecombineerd met de verre verplaatsingen (kust, grens NL etc) waardoor ik meestal vrij laat thuis kom en de goesting dan weg is om nog op de fiets te kruipen, een bikepartner zorgt al meer voor een verplichting wat natuurlijk goed is.

Als er iemand zich geroepen voelt laat je het maar weten.

Ik ben vandaag en morgen met verlof dus ik kan eventueel al eens rond toeren nu het nog deftig weer is.

by the way, met welke banden rijden jullie rond? ik heb nog de originele "toepen"-banden maar dat plakt serieus op de baan en kan misschien beter voor iets gladder gaan?
Post Reply