Durbuy en Barvaux
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ik kan u niet beter helpen met u door te verwijzen naar mijn GPSies account.Yaco wrote:Ik ga binnenkort een weekendje naar Barvaux, en de MTB gaat ook mee.
Als er iemand routes van ginds in de buurt op GPS heeft, mag die ze mij altijd doorsturen...
Grtz, Nico
De meeste van mijn routes staan daar op, wilt ge meer uitdagende trips dan moogt ge me steeds een bericht sturen.
MaC'Red
Wij zijn 2 weken geleden geweest, ik heb toen de tracks van GPSies in de buurt van Barvaux gedownload en heb enkele aan elkaar gezet om een tocht van 90km te verkrijgen.Yaco wrote:Ik ga binnenkort een weekendje naar Barvaux, en de MTB gaat ook mee.
Als er iemand routes van ginds in de buurt op GPS heeft, mag die ze mij altijd doorsturen...
Grtz, Nico
Wij reden toen
dag 1 : 52km/1300hm
dag 2 : 90km/1600hm (met rustige start langs de Ourthe)
dag 3 : Toertocht van Hamoir 30km/650hm
Probleem is eten vinden 's middags, daarom is het mss beter om twee kortere toeren te rijden dan 1 lange, dan kan je in Durbuy of Barvaux iets eten.
Indien interesse stuur maar PBtje met je e-mail
Bedankt, ik heb der ééntje gevonden van jou welke ik zal uittesten...MaC'Red wrote:Ik kan u niet beter helpen met u door te verwijzen naar mijn GPSies account.Yaco wrote:Ik ga binnenkort een weekendje naar Barvaux, en de MTB gaat ook mee.
Grtz, Nico
De meeste van mijn routes staan daar op, wilt ge meer uitdagende trips dan moogt ge me steeds een bericht sturen.
MaC'Red
het is een rustig weekendje met het vrouwke en de honden, maar de MTB gaat ook mee om toch tussendoor een kleiner ritje te doen
Grtz
Gisteren teruggekomen van een midweek Durbuy; bij aankomst direct een kaart gekocht, en route 1 & 3 met mijn zoon van 8 gereden. Het begin van route 3 is nu inderdaad helemaal van een soort betonplaten gemaakt, terwijl dit vorig jaar nog rotsachtig was..jammer...
Had aardig geregend de dagen ervoor, en in de regen route 2 gereden. Behoorlijke uitdaging nog, zeker het gedeelte vanaf Septon, het bos was een blubberz**i...maar leuk!!
Mijn gezin herkende me niet meer 
Had aardig geregend de dagen ervoor, en in de regen route 2 gereden. Behoorlijke uitdaging nog, zeker het gedeelte vanaf Septon, het bos was een blubberz**i...maar leuk!!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
dit weekend ook naar durbuy geweest. Route 1-3-4 gereden. Technisch gezien niet echt uitdagende routes. Bepijling houd ook niet echt over. Zonder kaart niet te doen. veel over de weg en anders over brede paden. op zich mooi gefietst maar dat lag meer aan de herfstkleuren.