Zo 20/05/2012 Wavre :: 10ieme Carrément VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Captain Slow
Mountainbiker

Post by Captain Slow »

er had inderdaad misschien wat meer bos in gemogen, was ook mijn enige opmerking maar geen enkel bos is toch wat overdreven, niet?

schitterende voormiddag gehad, geen druppel regen, zelfs veel zon en een afwisselend parcours met stevige kuitenbijters!

Leuke organisatie!
Helmut B
Mountainbiker
Location: Cannondale F400 mudbike (2002), Kona Honzo AL/DL (2016)

Post by Helmut B »

Vanmorgen ook deze tt gedaan. Om 9 uur vertrokken voor de 55 km, en om 12 uur terug binnen.

+: perfecte bewegwijzering, mooi parcours, veel offroad, mooie beklimmingen, weinig volk onderweg zeker op de stukken die enkel voor de 55 km waren, uitgebreide bevoorradingen (2 voor de 55 km), schitterend weer, perfecte organisatie, seingevers aan drukke kruispunten, ...

-: graag wat sportdrank aan de bevoorrading ipv water met grenadine of muntsiroop, de afdalingen hadden uitdagender gemogen (geen idee of die in die streek te vinden zijn), veel wandelaars onderweg (maar we zijn uitermate vriendelijk gebleven ;) )

Blij dat ik voor deze gekozen heb, in Langdorp was het blijkbaar heel druk.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Helmut B wrote:Vanmorgen ook deze tt gedaan. Om 9 uur vertrokken voor de 55 km, en om 12 uur terug binnen.

+: perfecte bewegwijzering, mooi parcours, veel offroad, mooie beklimmingen, weinig volk onderweg zeker op de stukken die enkel voor de 55 km waren, uitgebreide bevoorradingen (2 voor de 55 km), schitterend weer, perfecte organisatie, seingevers aan drukke kruispunten, ...

-: graag wat sportdrank aan de bevoorrading ipv water met grenadine of muntsiroop, de afdalingen hadden uitdagender gemogen (geen idee of die in die streek te vinden zijn), veel wandelaars onderweg (maar we zijn uitermate vriendelijk gebleven ;) )

Blij dat ik voor deze gekozen heb, in Langdorp was het blijkbaar heel druk.
Ja, ik had beter den deze in Waver gedaan.
MEGADRUK in Wolfsdonk was het, niet normaal meer !! :evil:
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

Mij supergeamuseerd, tot in Wavre gefietst, op de terugweg na de tocht was ik wel meurgh, had me dan ook wat teveel 'gegeven', hier en daar waren er stukken waar je ook een ludiekere track had kunnen nemen, soms heb ik dat uit eigen initiatief dan ook gedaan

Nieuw fietske dat sinds maart wacht op zijn eerste onderhoud, dus nagenoeg alle beklimmingen op 't middenblad gedaan, de knietjes vinden dat minder leuk

Als iemand een linkje met de track moest hebben

Onderweg veel toffe bikers ontmoet, de sfeer is in Walifornia beduidend ontspannender dan op sommige Vlaamsche veldtoertochten waar geraced wordt imho
roger
Mountainbiker

Post by roger »

flupke73 wrote:Mij supergeamuseerd, tot in Wavre gefietst, op de terugweg na de tocht was ik wel meurgh, had me dan ook wat teveel 'gegeven', hier en daar waren er stukken waar je ook een ludiekere track had kunnen nemen, soms heb ik dat uit eigen initiatief dan ook gedaan

Nieuw fietske dat sinds maart wacht op zijn eerste onderhoud, dus nagenoeg alle beklimmingen op 't middenblad gedaan, de knietjes vinden dat minder leuk

Onderweg veel toffe bikers ontmoet, de sfeer is in Walifornia beduidend ontspannender dan op sommige Vlaamsche veldtoertochten waar geraced wordt imho
Hier de track van de 55km,wel hier en daar wat te ver gereden en gewoonlijk is dat altijd in een bergop!!

http://connect.garmin.com/activity/180060544
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

In extremis waver gekozen boven wolfsdonk. Geen spijt van. Het enige dat tegenstak was die lekke band na 10km ;-)
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Dik in orde daar in Wavre. Zoals altijd weten ze achter Brussel de mooie weggetjes wel liggen. Ik vind die kalme Waalse sfeer ook heel wat leuker dan de drukke bedoeningen op de VWB tochten.

Na Waimes en de Herdermarathon echter niet veel power meer in de benen. Stilletjes de 47 gereden.

Volgend jaar weer. =D> =D> =D>
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

roger wrote:
flupke73 wrote:Mij supergeamuseerd, tot in Wavre gefietst, op de terugweg na de tocht was ik wel meurgh, had me dan ook wat teveel 'gegeven', hier en daar waren er stukken waar je ook een ludiekere track had kunnen nemen, soms heb ik dat uit eigen initiatief dan ook gedaan

Hier de track van de 55km,wel hier en daar wat te ver gereden en gewoonlijk is dat altijd in een bergop!!

http://connect.garmin.com/activity/180060544
volgende keer eens afspreken, maar nu begin ik aan mijn drukke periode
dus tussendoor weinig tijd om TT's te doen

edit: merci, gelukt om op te slaan
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Schtitterende mtb tocht.
Alhoewel ik de route van vorig jaar wat meer de moeite vond.

Zeer content dat ik niet naar Wolfsdonk ben geweest.
Heb gehoord dat het er inderdaad te druk was.

In Waver 55 km & net iets over de 1000 hm.
In Wolfsdonk zaten er maar 700 hm in de 80 km.

Veel meer plezier op kortere afstand.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Dit jaar den deze terug is naar wolfsdonck geweest.
Volgend jaar zekers terug naar Waver. !!!
Post Reply