Zo 20/05/2012 Langdorp :: 3Action Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Heeft er iemand per toeval een Garmin GPS Edge 705 gevonden? Kans is klein, maar toch.
Ik was hem plots kwijt na een scrimmage in het eerste bos na de laatste bevoorrading. Iemand met een tenue van KDL-trans nam mij mee in zijn val. Waarschijnlijk een tik gehad, los gekomen en eraf gevlogen (kwaad opzet zou me wel heel erg verbazen).
Ik was hem plots kwijt na een scrimmage in het eerste bos na de laatste bevoorrading. Iemand met een tenue van KDL-trans nam mij mee in zijn val. Waarschijnlijk een tik gehad, los gekomen en eraf gevlogen (kwaad opzet zou me wel heel erg verbazen).
-
cortinovis
- Mountainbiker
Post by cortinovis »
Deze morgend iets voor 7u aan de start vertrokken voor de 110km. Geen mens tegenkomen buiten 2 jongens die even pech hadden aan de tienbunder. Alleen gereden tot aan Xtreme bar in Gelrode, een goeie 85km. Wel goei vlagen regen gehad maar in Houwaart en St-Joris-Winge was alles nog kurkdroog. Bij de bevoorrading aan Horst verschoten ze ook dat het geregend heeft.
Mooi parcours, vaak in een andere richting dan gewoonlijk op de lokale toertochten. Had wel in Averbode meer in de bossen rond de abdij verwacht, zo had ik begrepen vanuit het plannetje. Wezemaal zijn we ook niet langs gekomen, was dus Gelrode. Soit, goe kunnen amuseren. Doel was onder de 5u op juiste hartslagzone, ben er 7min over gegaan. Laatste 20km top parcours en heb nog met iemand in truitje van Mountainbike.be en Cannondale wat liggen koersen. Was leuk.
De spaghetti en verrassingspakket zijn met ontgaan, niet goed gekeken waar ik die kon vinden waarschijnlijk.
Mooi parcours, vaak in een andere richting dan gewoonlijk op de lokale toertochten. Had wel in Averbode meer in de bossen rond de abdij verwacht, zo had ik begrepen vanuit het plannetje. Wezemaal zijn we ook niet langs gekomen, was dus Gelrode. Soit, goe kunnen amuseren. Doel was onder de 5u op juiste hartslagzone, ben er 7min over gegaan. Laatste 20km top parcours en heb nog met iemand in truitje van Mountainbike.be en Cannondale wat liggen koersen. Was leuk.
De spaghetti en verrassingspakket zijn met ontgaan, niet goed gekeken waar ik die kon vinden waarschijnlijk.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
een prachtige 45 km gereden, vooral na de bevoorrading
maar wat een massa volk.
wel een tip, kunde de parkings niet aangeven, heb zitten zoeken naar de parking waar ons busje stond
heb een aangename voormiddag gehad waarvoor dank

maar wat een massa volk.
wel een tip, kunde de parkings niet aangeven, heb zitten zoeken naar de parking waar ons busje stond
heb een aangename voormiddag gehad waarvoor dank
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Vandaag ook de 110 km gereden en vond ook alles tip top in orde met toch 1 opmerking:
Na de splitsing met de 70 km vond ik het opvallend dat de bepijling net iets minder was, nog steeds niet slecht maar zelf een aantal keer verkeerd gereden en ook gehoord dat andere mensen verkeerd waren gereden. Ook vond ik er veel meer asfalt in zitten.
Voor de rest geen opmerking: super bevoorradingen en in totaal gezien zeer mooi parcour. zeer vriendelijk mensen!
Dus mannen van wolfsdonk: goed gedaan en dikke 9/10 (wegens kleine opmerking). Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij en hopelijk zitten ze dan ook zo naast het weer en krijgen we weer schitterend weer en hopelijk zelfs zonder de bui de ik vandaag toch gehad heb!
Iemand ook een idee van hoeveel volk er aanwezig was?
Na de splitsing met de 70 km vond ik het opvallend dat de bepijling net iets minder was, nog steeds niet slecht maar zelf een aantal keer verkeerd gereden en ook gehoord dat andere mensen verkeerd waren gereden. Ook vond ik er veel meer asfalt in zitten.
Voor de rest geen opmerking: super bevoorradingen en in totaal gezien zeer mooi parcour. zeer vriendelijk mensen!
Dus mannen van wolfsdonk: goed gedaan en dikke 9/10 (wegens kleine opmerking). Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij en hopelijk zitten ze dan ook zo naast het weer en krijgen we weer schitterend weer en hopelijk zelfs zonder de bui de ik vandaag toch gehad heb!
Iemand ook een idee van hoeveel volk er aanwezig was?
Vandaag de 85km gedaan, prachtig tochtje! Het enige stuk waar ik elk jaar op vloek is ergens in testelt (coördinatie = 2/10
) die vettige hobbelstrook na een stukje demerdijk ... afzien!
Verder super organisatie: bevoorradingen dik in orde, goede bepijling en die leuke extraatjes! Tot volgend jaar! (hopelijk conditie in orde voor de 110km dan)
Verder super organisatie: bevoorradingen dik in orde, goede bepijling en die leuke extraatjes! Tot volgend jaar! (hopelijk conditie in orde voor de 110km dan)
-
Kurt Dewelf
- Mountainbiker
Post by Kurt Dewelf »
1 woord: SCHITTEREND! Kwamen rond 9 aan en had al geen zin meer door hevige regenbuien onderweg, maar eens aan de start stopte het en begon het zonnetje zelfs te schijnen! Goede bepijling en bevoorrading. Het parcours vond ik één van de mooiste wat ik al gedaan heb! (45km) Quasi continue bospaadjes en single tracks.. Eéntje om te onthouden voor een volgende keer!