Za 19/05/2012 Maarkedal :: 5de Herdermarathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lebotish
Mountainbiker

Schitterend

Post by Lebotish »

Vandaag de 105 km gedaan en het was gewoonweg superfantastisch! 't was mijn eerste deelname en deze tocht is absoluut TOP qua organisatie & parcours! Dikke proficiat aan de Herders en de medewerkers ! Ben om 7u15 gestart, nergens file gehad nooit moeten aanschuiven, zelfs niet aan de laatste bevoorrading waar alles terug samenkwam !
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

vandaag met enkele marcassou's afgezakt naar maarkedal.
en opnieuw een vtt gereden om u tegen te zeggen.
een organisatie die tip top in orde was,prachtig parcour ,goed weer ,wat moet een mens nog meer hebben op een zaterdagmorgen.
herders alvast bedankt voor deze mooie dag en tot de volgende editie.
dikke proficiat voor de organisatie en woordje van dank voor de medewerkers.
=D> =D> =D> =D> =D>
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

de 5de editie en tevens mijn 5de deelname aan deze TOPMARATHON.
Het parcours was wederom zeer goed =D> =D>
de organisatie was voortreffelijk zoals gewoonlijk =D> =D>
De bevoorrading goed gevuld zoals gewoonlijk =D> =D>
Het enige dat niet goed was dit jaar waren de benen wegens niet genoeg kms gedaan vrees ik #-o #-o #-o .
Tot een eind na de Bev. op de Pottelberg de 125 gevolgd en dan afgedraaid naar 105 en met 103.10 km en 1927 hms binnen gerold.

Merci aan MC Den Bart voor het vervoer naar ginder en terug en het gezelschap tot na de bev. achter het Ronnybos.

MaC'Red 8)
freelander1
Mountainbiker

Post by freelander1 »

Herders bedankt voor deze mooie dag en tot de volgende editie. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Heb mij ook goed geamuseerd vandaag, thanks to Peter & Anthony.
Enige minpunt voor mij was de voetbalplein vinden!!! Met de MTB van G'bergen naar Schorisse gereden en er in geslaagd om daar verloren te rijden. I.p.v. 18 km al direct 28 km op de teller staan. In 't vervolg zal ik city navigator ook maar laden (of mijn track die ik gisteren gemaakt had inladen). Dan de 60 km gedaan en dan nog terug naar huis, goed voor 103 km fun fun fun in schitterend weer!
See you next year.
Riina
Mountainbiker

Post by Riina »

TOP!!!

De 125km gedaan + optielus (zeer weinig volk op gezien nochthans de moeite) en heen en terug van Steenhuize met de fiets 165.9km.

Volgend jaar zeker weer van de partij!!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Dit is écht een toporganistatie =D> :bounce: :drunk:
Begon al bij de inschrijving : parking op het voetbalveld op nog geen 50 m van de inschrijving, alwaar ik mij rond 8.15u direct kon inschrijven.
Ook geen wachtrijen bij de bv. (perfect =D> )
Parcours was ook zéér goed, had zelf wel een dipje tussen km 30 en 35 ,
3 x tegen dek, maar zonder erg.
Had 97 km op de 105, maar dat stond aangegeven.
Vond het wel jammer dat de passage van 'den docteur' eerder beperkt was.
Maar voor al het andere
=D> :bounce: :lol: 8) :-D
Tot volgend jaar.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

La-Pierre wrote:Super!

Ik had ook wel de indruk dat er minder volk was als vorig jaar. Vorig jaar moest je lang wachten aan de bevoorading, nu ging alles vlot. :-D

Wel jammer dat het Livierenbos er niet in zat, of heb ik dat gemist bij de 85km?
Je hebt je ogen toch niet goed opengehouden, want ik ben wel in de speeltuin geweest. Dit blijft toch een fantastische passage. De creativiteit van de parcourbouwer ten top. Vond het jammer dat het bos van meneer doktoor gekortwiekt werd... en dat de pottelberg zo een k***e stuk was :lol: Bedankt voor de mooie rit! tot volgend jaar. (en als je deze niet in hetzelfde weekend als waimes legt, zal ik dan de grote afstand rijden)
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Helaaaaas,kon echt niet en deze bijna klassieker moeten missen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: en zeker een mooie tocht gemist,dudjuuuu mijn eerste gemiste editie.
Maar Herders tot volgend jaar.
veeteepepeetje
Mountainbiker

Post by veeteepepeetje »

:-D parcour zeer goed .goed geamuseerd . :-D
Post Reply