Za 19/05/2012 Maarkedal :: 5de Herdermarathon
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
mol
- Mountainbiker
top !! knappe tocht gedaan,gestart voor de 85,was nog aan het twijfelen voor de 105 maar na waimes bleek 85 genoeg te zijn
bevoorrading top,bepijling top !!
op de kop 5uur weggeweest incl bevoorradingen,redelijk klote dat mijn computertje het uitgerekend vandaag moest begeven
heel de tijd rijden en denken van hmmm zou ik nu 50 of 60km al gedaan hebben
enkel in het naar daar rijden...de staat van de wegen joh!! nu weet ik waarom ze het daar vlaamse ardennen noemen

toen ik in de wagen zat kwam er nog een biker aangereden en kon nog niet meer fatsoenlijk van zijn fiets stappen,grappig om te zien

bevoorrading top,bepijling top !!
op de kop 5uur weggeweest incl bevoorradingen,redelijk klote dat mijn computertje het uitgerekend vandaag moest begeven
heel de tijd rijden en denken van hmmm zou ik nu 50 of 60km al gedaan hebben
enkel in het naar daar rijden...de staat van de wegen joh!! nu weet ik waarom ze het daar vlaamse ardennen noemen
toen ik in de wagen zat kwam er nog een biker aangereden en kon nog niet meer fatsoenlijk van zijn fiets stappen,grappig om te zien
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Dit was mijn derde deelname bij de Herders en zoals de twee vorige editie's was het terug dik in orde. Terug voor de 85km gekozen en bij het mooie weer ook afgezien maar genoten met volle teugen
.
Herders, merci voor de prachtige tocht.

Herders, merci voor de prachtige tocht.
- Moorwroeter
- Mountainbiker
Post by Moorwroeter »
Was mijn eerste maal hier. Andere jaren altijd al iets in de weg maar vanaf nu staat deze vast in de agenda.
Ingeschreven voor de 60km en was voldoende voor vandaag.
Morgen nog naar de terrils in Beuvry!
De Herders doen dit fantastisch, veruit de mooiste tocht van het jaar.
Tot volgend jaar.
Misschien nog een Tip :
Een aanduiding op de weg van Brakel naar Ronse naar de start is misschien niet slecht.
Gps stuurde iedereen de Hoppe af en opeens kwam ik en vele andere op het parcours terecht in die kleine straatjes. Was daar niet simpel en gevaarlijk voor de bikers.
Ingeschreven voor de 60km en was voldoende voor vandaag.
Morgen nog naar de terrils in Beuvry!
De Herders doen dit fantastisch, veruit de mooiste tocht van het jaar.
Tot volgend jaar.
Misschien nog een Tip :
Een aanduiding op de weg van Brakel naar Ronse naar de start is misschien niet slecht.
Gps stuurde iedereen de Hoppe af en opeens kwam ik en vele andere op het parcours terecht in die kleine straatjes. Was daar niet simpel en gevaarlijk voor de bikers.
-
ROCKYROELANDT
- Mountainbiker
Post by ROCKYROELANDT »
Merci herders om ons te laten genieten van een heerlijk mtbparkoer. Ik heb de volle 105 km genoten. Top organisatie!

- keno
- Mountainbiker
- Location: niner emd sram xx1 / cannondale evo sram red 11 speed
men eerste deelname en voor de 85 km gekozen en na 60 km waren de benen aan het leeglopen dus op was nog even afzien daarna maar leuk ondanks 2 keer plat te rijden
mooie organisatie
bedankt aan de herder die mij een binnenband gegeven heeft aan de 2e bevoorrading
als je bij cameleonbike bent neem er maar 1 mee op mijn kosten
tot volgend jaar voor de 125
mooie organisatie
bedankt aan de herder die mij een binnenband gegeven heeft aan de 2e bevoorrading
als je bij cameleonbike bent neem er maar 1 mee op mijn kosten
tot volgend jaar voor de 125
- Cokeman
- Mountainbiker
Alles is reeds gezegd. In één woord
Parcours grotendeels kurkdroog. Gekozen voor de 60 km. Er was precies een heel legioen fotografen losgelaten
Ruime bevoorradingen. Steeds gedoseerd want ook ik dacht dat het Livierenbos nog ging komen
In de afdaling, net na het bos van de docteur, bijna kettingbotsing met een hoop bikers. Weg was tijdelijk versperd door 2 wagens. Heel leuke voormiddag gehad onder een stralende zon
Tot volgend jaar.
Parcours grotendeels kurkdroog. Gekozen voor de 60 km. Er was precies een heel legioen fotografen losgelaten
Ruime bevoorradingen. Steeds gedoseerd want ook ik dacht dat het Livierenbos nog ging komen
In de afdaling, net na het bos van de docteur, bijna kettingbotsing met een hoop bikers. Weg was tijdelijk versperd door 2 wagens. Heel leuke voormiddag gehad onder een stralende zon
Tot volgend jaar.