Zo 20/05/2012 Raismes (Fr) :: "La Forestiere"
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Single Tracker
- Mountainbiker
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Doordat ik voor de Herdermarathon noodgedwongen moet passen zie ik hier wel een mooi alternatief op zondag. Het zou mijn eerste deelname zijn in Raismes. De commentaren op de rit van vorig jaar zijn alleszinds veelbelovend! Veel bos, technische passages, terrils, veel off-road (95%), ...
Ik hoop dat het de moeite loont om de verplaatsing naar Raismes te maken.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
veel bos??????????.....ge komt bijna nie uit het bosSingle Tracker wrote:Doordat ik voor de Herdermarathon noodgedwongen moet passen zie ik hier wel een mooi alternatief op zondag. Het zou mijn eerste deelname zijn in Raismes. De commentaren op de rit van vorig jaar zijn alleszinds veelbelovend! Veel bos, technische passages, terrils, veel off-road (95%), ...
maar er is nog nen andere skonen in frankrijk.Met veel terrils en klimmen.Daar ik al ne keer of 3 het bos van wallers dit jaar doorkruist heb zal ik waarschijnlijk naar beuvry gaan(zie topc)
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Dat klopt. Ondanks de regen van de laatste weken willen de organisatoren absoluut een berijdbaar parcours aanbieden. Hierdoor verlaat de 60 km even het bos, maakt een lus naar Mortagne en gaat het bos terug in nabij Odomez. We mogen ons opmaken voor 3 grote terrils en nog heel wat kleinere beklimmingen.Braket wrote:Dit jaar blijkbaar grote wijzigingen in het parcour (vooral op de 60km)
Het parcours verlaat het bos een 15-tal km
Morgen voorspellen ze regen vanaf de middag. In de voormiddag zou het droog blijven. Laat ons hopen!
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Voor de eerste keer van de partij , afgaande de lovende commentaren van voorgaan de edities.
Eerste 17 km veel bos en laatste 17 km de terrils/bos. Er tussen op de 60 km veel lange boere-slagen en ook in de bossen was het héél veel gewoon rechtdoor .
Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. maar zijn blij dat we er een keer geweest zijn, en het heeft niet geregend zoals ze voorspeld hadden.
Groeties
Eerste 17 km veel bos en laatste 17 km de terrils/bos. Er tussen op de 60 km veel lange boere-slagen en ook in de bossen was het héél veel gewoon rechtdoor .
Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. maar zijn blij dat we er een keer geweest zijn, en het heeft niet geregend zoals ze voorspeld hadden.
Groeties
-
Tommy9001
- Mountainbiker
Vanmorgen vroeg thuis vertrokken om op een deftig uur te kunnen starten met z'n vieren voor een prachtige tocht
.We hebben geen moment zitten lullen omdat we inderdaad het bos voor een aantal km hebben verlaten.Er zat niet veel asvalt tussen,er zaten toch "redelijke" boereslagen en gravébaantjes in.Bij veel tochten in w-vl is het bijna 75% van dat.
Stevige klimmetjes en soms risicovolle(t'is te zien hoe vlug je afdaalt)afdalingen in de terrils.Daarbij was het ook nog eens prachtig MTBweer met goede bevoorradingen en achteraf een paar lefkes.Wat moet een mens nog meer hebben op zondagvoormiddag
Ze zien ons hier nog zeker terug!!!