mening van de kenners opt forum

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
wima
Mountainbiker

mening van de kenners opt forum

Post by wima »

bij deze wou ik jullie mening vragen over de volgende fiets
http://www.fietskopen.be/nl/Fietskopen.asp?ProductId=27

het zit zo , ik wil met mtb beginnen maar wil zeker van zijn dat ik het blijf doen en daarom dat ik in de prijsclasse van 400€ aant zien ben (budget is groter maar moet er de kleding enzo ook nog bij tellen ).
Ik wil 1st kijken hoe het gaat voor ik een fiets van 1500€ zou gaan kopen .
dus graag jullie mening

mvg wima
Jossen
Mountainbiker

Post by Jossen »

Begin een degelijke hardtail bike en daarna en bovenal een héél goede broek te kopen(genre Assos, etc.).
Want als je niet deftig op de fiets kan ronddraaien dan is de fun er gelijk af!

Kort maar bondig mijn tip ;)
tigrolino
Mountainbiker

Post by tigrolino »

Jossen wrote:Begin een degelijke hardtail bike en daarna en bovenal een héél goede broek te kopen(genre Assos, etc.).
Want als je niet deftig op de fiets kan ronddraaien dan is de fun er gelijk af!

Kort maar bondig mijn tip ;)
Assos is wel een luxe merk he. Nie nodig, het gerief bij den decathlon is heel degelijk
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik zou ofwel het budget opkrikken ofwel een tweedehands fiets zoeken.

Deze fiets kopen is ook geld weggooien.
Als je het plezant gaat vinden ga je snel iets beter willen, en zo'n fiets krijg je aan de straatstenen niet kwijt...
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

kawa wrote:Ik zou ofwel het budget opkrikken ofwel een tweedehands fiets zoeken.

Als je het plezant gaat vinden ga je snel iets beter willen, en zo'n fiets krijg je aan de straatstenen niet kwijt...
+1
tigrolino
Mountainbiker

Post by tigrolino »

Anderzijds 400 euro speel je sowieso op eender welke fiets kwijt als je ze verkoopt of je moet ervan uitgaan dat hij met zijn eerste koop iets binnenhaalt waar hij 5/6 jaar mee doorgaat , dat is meestal niet zo bij beginners die de smaak te pakken krijgen.
baeyb
Mountainbiker

Post by baeyb »

Edlisjas wrote:
kawa wrote:Ik zou ofwel het budget opkrikken ofwel een tweedehands fiets zoeken.

+1
+2
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Fiets

Post by Glee »

Ik ben ook begonnen met een fietske van 650 euro om te zien of ik het wel graag deed.
En ja na 5 maanden al een fiets bijgekocht gekocht uit de hoge prijsklasse (2de hands), en ondertussen ook nen koersvelo :)
Maar die die goedkope fiets wil ik absoluut niet aan de straatstenen kwijt, die staat nu op de rollen en als reserve gebruik ik die ook nog, dus zeker geen weggegooid geld :)
Post Reply