Zo 27/05/2012 Montroeul-Au-Bois :: 7ème Monmon des Bois et d
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Zo 27/05/2012 Montroeul-au-Bois
Heeft er iemand meer informatie over deze toertocht???
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Wij zijn hier volgende week met de hele bende boskantrijders aan de start .Voor mij wordt het de vierde keer en ik heb het mij nog geen enkele keer beklaagd .Fantastische sfeer in dat kleine dorpje , grote tent in een weide maar wel alles erop en eraan , zelfs douches .Start dwars door de tent rechtstreeks door de weide en daarna een heel afwisselend parcours , veel offroad , bos en veldwegen , goeie bevoorradingen ( leuke klim naar de eerste bevoorrading vorig jaar ) en hele vriendelijke mensen .Dit jaar kan je ook kiezen tussen hard of soft .Door de vele verschillende afstanden komt iedereen aan zijn trekken .Achteraf nog een demonstratie trial en een wedstrijd voor mtb-singlespeed .Volgens mijn ervaringen alleszins een aanrader en dicht bij de autostrade voor de West -Vlamingen onder ons zeer goed bereikbaar .PS : voor de mensen die gaan voor de langste afstand , doseren is de boodschap .
-
Hiëronymus
- Mountainbiker
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Volgens de site mtb-you krijg je op de 85 km 1000 hm .Ondertussen probeer ik iemand van de organisatie vast te krijgen om hier nog wat meer info over het parcours te geven .
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Volgens de site mtb-you krijg je op de 85 km 1000 hm .Ondertussen probeer ik iemand van de organisatie vast te krijgen om hier nog wat meer info over het parcours te geven .