Za 19/05/2012 Maarkedal :: 5de Herdermarathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Heeft al 2 (twee) dagen niet meer geregend, en de wind deed z'n deel ...
Gisteren toerke in de streek gedaan (op 15 km van Shorisse) en verwonderd over de droge staat van de ondergrond. Ziet er dus goed uit.
Zaterdag zeker paraat, vorig jaar 'choco' toegekomen na 105 km.
Zal waarschijnlijk weer de 105 worden, al kan de 'optie' er momenteel nog altijd bij.
Tot zaterdag :bounce: :bounce: :bounce:
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Zoals eerder gevraagd, is er een mogelijkheid om voor de 60km iets vroeger te vertrekken of toch tenminste vollenbak ingeschreven te zijn en zodoende om effectief 9.00u op de fiets te zitten ?

kwestie dat mijn vrouwmens niet teveel moet zagen ;-)
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

rombaft wrote:Zoals eerder gevraagd, is er een mogelijkheid om voor de 60km iets vroeger te vertrekken of toch tenminste vollenbak ingeschreven te zijn en zodoende om effectief 9.00u op de fiets te zitten ?

kwestie dat mijn vrouwmens niet teveel moet zagen ;-)

Na Waimes wil ik ook liever deze afstand te doen, wat te hard op de linkerzij te gaan: daarom Herders, kan ik voor de 60 vroeger starten - k beloof jullie van de optielus er bij te doen =D>
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Onverwacht kan ik toch deelnemen aan deze prachttocht. Jammer dat ik de 105 km niet kan rijden, want het stuk in Frasnes is gewoon schitterend. Door het slechte weer van de afgelopen weken is de conditie echter niet schitterend. Het wordt dus 85 km en op "'t gemakske". Als ik hem kan uitrijden en nog een beetje treffelijk aan de finish geraak, ben ik reeds tevreden.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

hoi fritsie

ik ga morgen ook de 85 km doen start morgen om 7 uur met de bike@holics wie weet komen we elkaar wel tegen .
succes aan iedereen die hier start
en vergeet niet van te doseren kan op einde nog van pas komen :lol: :lol:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

afdalerke wrote:hoi fritsie

ik ga morgen ook de 85 km doen start morgen om 7 uur met de bike@holics wie weet komen we elkaar wel tegen .
Normaal gezien start ik iets later (ik vermoed rond 7u.30), Ik vermoed dat het weinig zin heeft om mee te rijden, want ik zal echt mijn eigen tempo moeten rijden en dat van de bike@holics zal waarschijnlijk iets te hoog zijn.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Fritsie wrote:
afdalerke wrote:hoi fritsie

Normaal gezien start ik iets later (ik vermoed rond 7u.30), Ik vermoed dat het weinig zin heeft om mee te rijden, want ik zal echt mijn eigen tempo moeten rijden en dat van de bike@holics zal waarschijnlijk iets te hoog zijn.
Nee, we rijden op 't gemak. Geen koers, genieten en op de technische stukken is 't speeltijd.
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

voor de 5de maal aanwezig op deze toptocht
zal wel maar de 85km bollen op t gemak want de conditie is genen vetten :oops:
Tims
Mountainbiker

Post by Tims »

met een ferm ei in de broek starten voor de 105km,

had graag eens de 125 geprobeerd, maar moet nog naar een communiefeest, fock fock kedeit [-o<

veel plezier en hou het proper
jo o
Mountainbiker

Post by jo o »

is die 15 km voor de kids uitgepijld, mijn madam's e-bike is nog niet geleverd en die 34 km is wat te zwaar[/b]
Post Reply