Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

flashing wrote:vanaf de lift , het brugje richting betonnen brug eronder door en dan over een brugje rechts het bos in , volg de fluo bollen dan ben je al goe vertrokken , bepijling vanaf juni
thx ga eens piepen een dezer ;)
JanJ
Mountainbiker

Post by JanJ »

@ flashing, was er gisteren voormiddag . alleen de bepijling vlak na de tabletop heb ik denk ik een stuk gemist, want ben van daaruit een stukje tegen de richting in gereden, aan het "magazijn van de schorre" rechts richting delta weide naar boven , en daar kwam ik terug pijlen tegen die me dan uiteindelijk de rest van het parcours hebben laten volgen.

De lussen komen hier en daar zo dicht bij elkaar , dat missen soms menselijk is.

Nietemin erg van genoten !
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

Gisteren nog even gaan rijden.
Lag er op de meeste plaatsten deftig bij maar het is en blijft toch wel een droog-weer parcours.
Het zou eigenlijk eens minstens 2 weken niet mogen regenen om het terug perfect te krijgen.

tip: Smeer muggenzalf voor je naar daar gaat, het krioelde er echt van de muggen...
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Die muggen is idd soms een plaag zeker als't eerst goe geregend heeft en dan de zon erdoor komt zitten ze er mee hopen .
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

muggen id #-o
blijven bewegen is de boodschap , niet stilstaan
Zaskartje
Mountainbiker

Post by Zaskartje »

Vandaag het parcours eens gaan testen,na 2 rondjes wat zoeken toch de route helemaal kunnen fietsen! lag er droog bij,ben overal heel boven en beneden geraakt :-)! Moet wel zeggen dat het geen lachertje is als je weinig techniek hebt,gelukkig heb ik het meegekregen als ik geboren ben! Echt schitterend werk mannen,da verdient eigenlijk een standbeeld :-) Mij ga je hier nog dikwijls zien denk ik...
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ok , ik heb vandaag de opdracht gekregen om pijlen te hangen , wss de moeilijkste met die van de vwb , makkelijke van time
:-)
Zaskartje
Mountainbiker

Post by Zaskartje »

@flashing,klopt het dat parcours ongeveer 4,5km is? of mis ik nog een deel...[/b]
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

you are right ! :P
het parcour ben ik nog steeds aan het verbeteren , wacht maar af ...
DHD289
Mountainbiker

Brandnetels !

Post by DHD289 »

Wordt er iets gedaan aan de netels die op sommige plaatsen het parcours dreigen te overwoekeren ?

Groeten
Post Reply