Bruikbare tip. Dank je wel. Maar nu weet ik nog niet wat te steken op mijn zijwieltjes achteraan. Mag dat ook RR of liever NN of toch maar slicks?cube biker ;-) wrote:Nobby nic vanachter, rocket ron vanvoor en ne race king mee als reserveSpeedy Pinegel wrote:Heb keuze tussen race kings 2.2 en rocket ron 2.2 en nobby nic 2.2.
Vermoed wel dat de nobby nic niet nodig zal zijn, maar welke bandenkeuze wordt er aangeraden met hetgene dat ik kan leggen?
Zo 20/05/2012 Langdorp :: 3Action Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
20-05-2012 3action classic
Post by touchdownbiker »
this zo dat ik persoonlijk zeker gene slick zou steken op mijne bike. Ik had Racing Ralph´s opliggen bij de verkenning van delen van het parcour.koppigaard wrote:Bruikbare tip. Dank je wel. Maar nu weet ik nog niet wat te steken op mijn zijwieltjes achteraan. Mag dat ook RR of liever NN of toch maar slicks?cube biker ;-) wrote:Nobby nic vanachter, rocket ron vanvoor en ne race king mee als reserveSpeedy Pinegel wrote:Heb keuze tussen race kings 2.2 en rocket ron 2.2 en nobby nic 2.2.
Vermoed wel dat de nobby nic niet nodig zal zijn, maar welke bandenkeuze wordt er aangeraden met hetgene dat ik kan leggen?
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Idem dito hier. Rijd heel het jaar met hetzelfde spul.(Wel tubeless)Artie wrote:ik rij zondag met een RoRo 2.25 vanvoor en RaRa 2.25 vanachter!
Ik denk dat dat voldoende is!
Ik ga me nie bezighouden met da bandenwisselen, het zit vooral tussen de oren denk ik. Als het echt vettig ligt heeft iedereen problemen om de ideale lijn te volgen. Of ge moet met zoiets als ne "sandman bike" rondsjezen.
In elk geval aanwezig met mijn standaard banden.
- Mistersvekke
- Mountainbiker