LCMT 2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

KurtiLCMT wrote:Beste mountainbikers

Hierbij een antwoord op jullie vragen.
Kamerverdeling : indien je individueel inschrijft kun je kiezen voor een 1persoonskamer. Hiervoor wordt door het hotel een supplement aangerekend. Indien je als individu niet kiest voor een 1persoonskamer dan plaatsen we je altijd in een 2 persoonskamer met 2 losse bedden. De grotere kamers (4 of 5 personen) voorzien we voor groepen mountainbikers die elkaar al kennen.

Na inschrijving krijgt u een automatische bevestiging. Na betaling wordt er geen bevestiging meer gestuurd, maar uw naam komt wel op de deelnemerslijst.

Indien u kiest voor de formule zonder hotel dan kunt u toch uw bagage meegeven met de vrachtwagen.

Renate Drappier,
VZW Biking Events
Beste ,
Is er al nieuws over de gps-files?
ik ben alles een beetje aan het klaarleggen om woensdag te vertrekken en ik zoui ook het electronish deel willen afwerken...
Vandaar de vraag...
Mvg ,
Emanuello
Brugse Racer
Mountainbiker

Post by Brugse Racer »

endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Top 15 staat oppe homepage
saiko
Test team

Post by saiko »

http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... m=&ucat=1&

verslag dag 1
er zijn ook korte filmpjes gemaakt, deze komen begin volgende week on-line
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Deel 2 en 3 staat ook erop
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

mr_headshok
Mountainbiker

Post by mr_headshok »

En wat vonden jullie van de voorbije Lcmt?
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

genoten van deze LCMT, 4 prachtige ritten gereden bij ideaal fietsweer. Enkel het uitpijlen blijft toch wel een probleem. De GPS-track kwam ook niet volledig overeen met de uitpijling. Dat we de vooraf opgegeven afstanden en hoogtemeters niet al te letterlijk moesten nemen wisten we ook al uit ervaring :wink: . Als ze voor volgend jaar hetzelfde weer kunnen regelen, ben ik er terug bij 8) .

grt,
bip bip
Last edited by bip bip on Mon 21 May 2012 22:33, edited 1 time in total.
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

Idd, fijn weekend gehad. Locatie is natuurlijk wel super. Mooi hotel, toffe sfeer. Dat het dit weekend net iets minder KM's waren, daar malen we niet om. De weersvoorspelling zijn gelukkig niet uitgekomen. 3 dagen zon, totaal onverwacht. Het nat kwam alleen van onderen.

Eigenlijk alleen gevloekt bij dat verzopen veenstuk vrijdag. Zeker toen ik ook nog eens een diepe plas indook :/
dikken
Mountainbiker
Location: Trek Top Fuel 9.8 - Trek Superfly 9.8 - Singular Swift

Post by dikken »

Voor de tweede keer op rij deelgenomen ; dit is een schitterend event met al even schitterend weer.
Ik begrijp wel niet goed hoe de organisatie zich zo kan vergissen in het aantal km en hm. Een rit van 96 km aankondigen als de gps file slechts over 85 km spreekt ...
Uitpijling kan beter, al moet ik bekennen dat zich misrijden meestal uw eigen schuld is.
Maar deze mankementen nemen niet de bovenhand, we hebben ons prima geamuseerd een op vele plaatsen kunnen biken waar je anders nooit terecht kunt en dat is ten slotte de bedoeling zeker hé.
Normaal gezien volgend jaar terug van de partij.
Post Reply