bij deze wou ik jullie mening vragen over de volgende fiets
http://www.fietskopen.be/nl/Fietskopen.asp?ProductId=27
het zit zo , ik wil met mtb beginnen maar wil zeker van zijn dat ik het blijf doen en daarom dat ik in de prijsclasse van 400€ aant zien ben (budget is groter maar moet er de kleding enzo ook nog bij tellen ).
Ik wil 1st kijken hoe het gaat voor ik een fiets van 1500€ zou gaan kopen .
dus graag jullie mening
mvg wima
mening van de kenners opt forum
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- tigrolino
- Mountainbiker
Assos is wel een luxe merk he. Nie nodig, het gerief bij den decathlon is heel degelijkJossen wrote:Begin een degelijke hardtail bike en daarna en bovenal een héél goede broek te kopen(genre Assos, etc.).
Want als je niet deftig op de fiets kan ronddraaien dan is de fun er gelijk af!
Kort maar bondig mijn tip
-
Glee
- Mountainbiker
- Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite
Fiets
Ik ben ook begonnen met een fietske van 650 euro om te zien of ik het wel graag deed.
En ja na 5 maanden al een fiets bijgekocht gekocht uit de hoge prijsklasse (2de hands), en ondertussen ook nen koersvelo :)
Maar die die goedkope fiets wil ik absoluut niet aan de straatstenen kwijt, die staat nu op de rollen en als reserve gebruik ik die ook nog, dus zeker geen weggegooid geld :)
En ja na 5 maanden al een fiets bijgekocht gekocht uit de hoge prijsklasse (2de hands), en ondertussen ook nen koersvelo :)
Maar die die goedkope fiets wil ik absoluut niet aan de straatstenen kwijt, die staat nu op de rollen en als reserve gebruik ik die ook nog, dus zeker geen weggegooid geld :)