Za 19/05/2012 Maarkedal :: 5de Herdermarathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
geromino
Mountainbiker

Post by geromino »

Omdat dit al een aantal jaar een topper is in onze kontreien en dit zo wil houden en omdat we niet met dezelfde problemen als in Wallonie willen geconfronteerd worden,nl mooie stukjes natuur en moordend fietsplezier dat ons wordt afgenomen omdat privé eigenaars niet te spreken zijn over
het achtergelaten vuil van gellekes tot banden,bommekes etc.... wansmakelijk gedrag t.o.v medegebruikers van wandelaar tot ruiter,
wil ik toch alle medebikers er op attent maken geen afval achter te laten.
Hoffelijk te zijn voor de andere sporters in de natuur en wees ook hoffelijk voor je mede-bikers zowel de snelheidsduivels als de trage genieters!!!!
Je zal er de Herders zeker mee helpen!!!
Ik zelf ben geen herder maar wel een bezorgde MTB'er die de achteruitgang met lede ogen aanziet in andere gerenomeerde marathons.
Voor de rest geniet van deze prachtige marathon!!!!
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

alex , met turke om zeven uur afgesproken aan den start . We zien je daar wel

herderkens #-o , hoe zit het met de parking ? zijn deze toegankelijk ? enfin we zien wel
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Bij deze dus een update over het parcours, vandaag weer intensief bezig geweest op het parcours want we willen niks aan het toeval overlaten om eventuele ploeter of wandelpassages tot een minimum beperken maar tot op heden kunnen wij zeker een volwaardig parcours aanbieden en alles blijft behouden zoals we gereden hebben op onze superverkenning vorige zaterdag dus dat is al goed nieuws.

Kijk gerust naar de filmpjes die geven de realiteit goed weer, hier en daar klein spatje is onvermijdelijk maar voor de rest ligt het er zeer berijdbaar bij, de regenval van vorige dagen is heel goed verwerkt.

Vandaag heeft het quasi niet geregend op het parcours en voorlopig houden we onze langst mogelijke afstand op 125km. De exacte afstanden per lus zullen zaterdag aan de start wel geafficheerd worden.
houffabiker
Mountainbiker

Post by houffabiker »

morge naar Waimes,zaterdag naar dezen toertocht en dan de zondag naar Langdorp,en dan nog es den 28ste naar Ardennes Trophy Chrono,een goeie voorbereiding op den Houffamarathon(op 8 juli 2012) wa moe nen biker nog meer hebbe 8) Zal aanwezig zijn voor de 80km wss,dag nadien voor de volle 110km,me zo veel mogelijk Resi-Bikers :-? beentjes zulle serieus afzien
voor wie den tocht nog nie gedaan heeft,een leuke variatie van op en neer,uitgebreide bevoorradingen,goeien apré bike en hopelijk weer de helingen aan geduid zoals 2 jaar geleden
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

bushrider wrote:alex , met turke om zeven uur afgesproken aan den start . We zien je daar wel

herderkens #-o , hoe zit het met de parking ? zijn deze toegankelijk ? enfin we zien wel

Zal normaal ook om 7u aan de start staan samen met Wesley
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Een vraagje voor de herders, wij komen alle jaren toe via de binnenweg van Etikhove en niet via de N454. Vorig jaar konden jammergenoeg niet tot aan voetbalplein rijden alhoewel we zeer vroege vogels zijn. Is deze weg terug afgesloten of kunnen we dit jaar doorrijden tot boven?
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

alexbiker wrote:
bushrider wrote:alex , met turke om zeven uur afgesproken aan den start . We zien je daar wel

Helaba Bush, "Turke"??? 't is niet omdak 14dagen geleden in Istanbul ben geweest dat ge me daarom Turke moet beginnen noemen hé :lol:

Bush, Alex, de Wes, ... de beentjes beginnen nu al zwaar aan te voelen #-o #-o #-o
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

Turfke wrote:
alexbiker wrote:

Helaba Bush, "Turke"??? 't is niet omdak 14dagen geleden in Istanbul ben geweest dat ge me daarom Turke moet beginnen noemen hé :lol:

Bush, Alex, de Wes, ... de beentjes beginnen nu al zwaar aan te voelen #-o #-o #-o
heyhopla, zal hiier ook aanwezig zijn om 7u samen met Fujilady die samen met Veerle en Sandra de 85km zal rijden, tot zaterdag :-D :-D aja, ik ben van plan om de 125km te rijden #-o #-o
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Ready. :-D
Twijfel nog tussen 105 en 125km.

Welke streek is het verschil ?
(aandachtig beschrijving gelezen maar buiten dat de splitsing redelijk vroeg is kan ik er niet op uit maken waar het verschil zit , zou niet graag veel bos missen vandaar mijn vraag)

bedankt voor antwoord ! [-o<

Zou graag alles doen buiten de streek rond Zegelsem. (veel te lastig en niet zo veel fun :-D)
Frankiebis
Mountainbiker

Post by Frankiebis »

Welke banden achteraan gezien de vermoedelijk toch hier en daar vochtige beklimmingen?
RaRa of toch beter NN?[/b]
Post Reply