Hoe zit het met het parcour voor morgen? Het zal toch redelijk vettig liggen zeker?
mvg
Do 17/05/2012 Spiere :: Boemeltocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Hier morgen om 8u aan de start met een bendeke boskantrijders . Hopelijk kunnen we genieten van een zonnige voormiddag . Tot morgen .
-
bunny_gone_bad
- Mountainbiker
- Jossen
- Mountainbiker
Deze ochtend vroeg aangezet richting Spiere en stipt om 8uur vertrokken voor weliswaar de 30km.
Kort na de start al meteen verkeerde kant, er was nog niet veel volk en het plakkaatje was door nattigheid afgebleekt en zat half achter een stenen pilaar...
Voor het overige niks verkeerds tegengekomen van uitpijling.
Wel nog een minpunt: her en der stroken tussen de plattelandsvelden waar het gras tot aan het zitvlak kwam. Daardoor kon je dus op verschillende plaatsen over het parcours enkel een wielstrookje 'blindelings' volgen.
Op één ervan werden we dan verrast door enkele diepe putten met bijna een nieuwe hernia tot gevolg.
Voor de rest een leuk parcours, goede afspuitstand en vriendelijk ontvangst!
Tot volgend jaar voor een langere route!
Kort na de start al meteen verkeerde kant, er was nog niet veel volk en het plakkaatje was door nattigheid afgebleekt en zat half achter een stenen pilaar...
Voor het overige niks verkeerds tegengekomen van uitpijling.
Wel nog een minpunt: her en der stroken tussen de plattelandsvelden waar het gras tot aan het zitvlak kwam. Daardoor kon je dus op verschillende plaatsen over het parcours enkel een wielstrookje 'blindelings' volgen.
Op één ervan werden we dan verrast door enkele diepe putten met bijna een nieuwe hernia tot gevolg.
Voor de rest een leuk parcours, goede afspuitstand en vriendelijk ontvangst!
Tot volgend jaar voor een langere route!
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Vanmorgen hier ook vertrokken met 5 Boskanters voor een tof ritje .Vanaf de start veel offroad , en nadien rond Bellegem nog flink op en af .Ook dankzij het mooie weer ons ferm geamuseerd , goeie bevoorradingen en ook nergens misgereden .Zelf de 48 km gevolgd met drie , de andere twee misreden waardoor zij 60 km hadden .
Blij dat ik nog eens vader en zijn twee zonen uit Poperinge gezien heb , na de voetbal misschien terug meer op de fiets . Terug in Spiere genoten van een goeie douche en een nog betere apres in de zon .Tot slot nog een leuke babbel en een frisse Leffe met Wim en daarna gezwind huiswaarts . Bedankt aan de mensen van Spiere : twas in orde , hopelijk volgend jaar terug .
Deze morgen hier ook gestart om 8u voor de 48. Schitterend parcour met een rustige start om dan helemaal te ontploffen in het bos na de eerste bevoorrading. Zalig stuk dat.
Bevoorradingen perfect, douches perfect.
Alleen die afspuitstand is inderdaad iets dat veel beter kan.
Misschien nog een tip voor de organisatie, als je weet dat de vroege starters binnen zijn tegen een uur of 11 kunnen er al mooi vlees op dien bbq klaar liggen. Das goed voor de kas. Nu werd hij pas om 11u aangestoken.
Maar kom hier zeker terug!
Bevoorradingen perfect, douches perfect.
Alleen die afspuitstand is inderdaad iets dat veel beter kan.
Misschien nog een tip voor de organisatie, als je weet dat de vroege starters binnen zijn tegen een uur of 11 kunnen er al mooi vlees op dien bbq klaar liggen. Das goed voor de kas. Nu werd hij pas om 11u aangestoken.
Maar kom hier zeker terug!
Vanmorgen hier gestart met de kids
, voor een toch mooi tochtje.
Er was een ideaal weertje en een deftig off road gehalte, goeie bepijling en bevoorrading, maar 2 slangen ad afspuitplaats
is toch weinig.Nadien nog ne warme douche en ne apresbike buiten int zonnetje
meer moet dat niet zijn voor mij.
@brede boskanter, voetbalseizoen van Witn zit erop(kampioen gespeeld),
je zal ons nu misschien wat meer zien op zondagen.Geen nood, kzal je wel herkennen als ik een TGV me voorbij zie vliegen.
Er was een ideaal weertje en een deftig off road gehalte, goeie bepijling en bevoorrading, maar 2 slangen ad afspuitplaats
meer moet dat niet zijn voor mij.
@brede boskanter, voetbalseizoen van Witn zit erop(kampioen gespeeld),
je zal ons nu misschien wat meer zien op zondagen.Geen nood, kzal je wel herkennen als ik een TGV me voorbij zie vliegen.