Za 12/05/2012 Ophasselt :: Trofee De Muur - Altebra

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TimVFR
Mountainbiker

Post by TimVFR »

't was dik in orde :lol:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Rond 10 u gestart, stond al snel aan de voet van de Muur, alwaar het technisch bosje heel leuk was. Leuk stuk tot aan de bv, maar toen ik daar opdraaide, problemen met body.
Dan maar de kortse weg naar Ophasselt, gelukkig de helft bergaf kunnen 'bollen' en nog 2 vriendelijke bikers die me een stukje duwden =D>
Jammer, want parcours lag er goed bij, zal volgende week nog een tandje moeten bijsteken voor de HM.
bandamvandam
Mountainbiker

foto's

Post by bandamvandam »

enig idee wanneer de foto's online komen alsook waar we ze kunnen vinden ?
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Het was een leuke tocht! 750 hm op de 64 km...In de namiddag gestart en dan natuurlijk weinig volk tegen gekomen dus hebben we lekker goed kunnen doorrijden.
Op de bevoorrading in Geraardsbergen de fiets kunnen laten nakijken door een vriendelijke fietshersteller. Wij vonden de rit alleszins goed uitgepijld (en zelfs dan nog eens verkeerd gereden :evil: ) en het parcours lag er goed droog bij.
Hopelijk even goed weer op de Herdersmarathon.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Om 7u20 vertrokken voor de 65 km. Ook weinig vroege vogels tegengekomen en ook verbaasd dat het zo droog lag. Het bosje aan de muur blijft super :bounce:

Tot de volgende
unitas
Mountainbiker

Re: foto's

Post by unitas »

bandamvandam wrote:enig idee wanneer de foto's online komen alsook waar we ze kunnen vinden ?

op onze site www.unitassteenhuize.be :bounce: :bounce: :bounce:
bandamvandam
Mountainbiker

Re: foto's

Post by bandamvandam »

unitas wrote:
bandamvandam wrote:enig idee wanneer de foto's online komen alsook waar we ze kunnen vinden ?

op onze site www.unitassteenhuize.be :bounce: :bounce: :bounce:
Merci voor de info ! Nu ik weet waar ze on line gaan komen ben ik eens benieuwd hoe ik eruit zie terwijl ik over men tong rijd :oops:
Afwachten dus....
Post Reply