+1SB wrote:U zegt?
Prepare for the 650b wheel-sized revolution
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- jimmyvlb
- Mountainbiker
Vandaag met de Tuareg bij de lbs geweest om een setje 650b te passen.
Bandjes de er op lagen waren Racing Ralph 27.5x 2.25.
Het bleek een perfect fit te zijn.

Rond deze naafjes zal een setje gespaakt worden met ztr 355 en revolution spaakjes.
Ik wou eerst pacenti quasi moto plaatsen, maar vind €65 nogal veel per band. Het zal dus ook RaRa worden.

Bandjes de er op lagen waren Racing Ralph 27.5x 2.25.
Het bleek een perfect fit te zijn.

Rond deze naafjes zal een setje gespaakt worden met ztr 355 en revolution spaakjes.
Ik wou eerst pacenti quasi moto plaatsen, maar vind €65 nogal veel per band. Het zal dus ook RaRa worden.

- jimmyvlb
- Mountainbiker
Ne juste als in "past net"? Dat zou ik niet zeggen, ik heb al 29ers gezien met minder clearance en zelfs een isaac 26er waar geen deftige band in paste.Dr.Gonzo wrote:Perfect fit in de volksmond "ne juste".
Wel moet ik toegeven dat ik iets meer ruimte had verwacht, zeker gezien dit frame door Van Nicholas wordt gepromoot als 650B ready.
- kleine mees
- Mountainbiker
Post by kleine mees »
Maar Jimmy woont in nederland en dat is toch een andere volksmond.
Ben wel eens benieuwd naar je bevindingen... We zullen ze eens samen moeten gaan testen.
Vind je al veel banden op die maat??
Ben wel eens benieuwd naar je bevindingen... We zullen ze eens samen moeten gaan testen.
Vind je al veel banden op die maat??
- kleine mees
- Mountainbiker
Post by kleine mees »
amai zo duur zeg...
En inderdaad niet veel keuze, maar dat is misschien gemakkelijker...
En inderdaad niet veel keuze, maar dat is misschien gemakkelijker...
- jimmyvlb
- Mountainbiker
"Hun" eerste.DaVinci wrote:volgens hun zeggen, de eerste met specifieke 650b geometry
Ziet er wel goed uit, info: http://www.bikerumor.com/2012/05/17/fal ... -hardtail/