Deelname Les Cimes de waimes
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
uncle sam wrote:Waimes...
Mijn doel is zoveel mogelijk 29" voor blijven![]()
Als ik dit forum mag geloven heb je geen kans meer met een 26" op de vele ardennenmarathons.![]()
Hop hop, dat maar rap donderdag is
- DaVinci
- Mountainbiker
Heb nochtans op de HOT niet zo danig veel 29ers gezien. Geloof dat zelf de toppers van nomadesk op de 26zaskar reden,prideandglory1891 wrote:uncle sam wrote:Waimes...
Mijn doel is zoveel mogelijk 29" voor blijven![]()
Als ik dit forum mag geloven heb je geen kans meer met een 26" op de vele ardennenmarathons.![]()
Hop hop, dat maar rap donderdag isAls ge top 20 rijdt zullen er niet veel voor zijn hé
zit allemaal int kopke
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ik zeg toch nergens dat een 29er sneller is?
Ik heb er 2, ik rij er gewoon liever mee. Da's al.
Het gene ik wil zeggen, dat als Sam top 20 gaat rijden (wat hij wel zal doen) dat er niet veel voor hem zullen zijn, dus ook niet veel 29ers.
En euh... Massaer reed wel op ene
Het gene ik wil zeggen, dat als Sam top 20 gaat rijden (wat hij wel zal doen) dat er niet veel voor hem zullen zijn, dus ook niet veel 29ers.
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
Micha van den eynde (3e plaats HOT) reed ok op ene!prideandglory1891 wrote:Ik zeg toch nergens dat een 29er sneller is?
- DaVinci
- Mountainbiker
Ik beschuldig je ook niet van die uitspraak zoals 'een 29er is sneller'. Geen paniek.prideandglory1891 wrote:Ik zeg toch nergens dat een 29er sneller is?
Ik reageerde gewoon op de quote van Uncle sam: 'Als ik dit forum mag geloven heb je geen kans meer met een 26" op de vele ardennenmarathons'
En er waren er inderdaad bij de toppers ook die 29er rijden. Dat is nu toch ook allang ingeburgerd bij de mtbers, zonder dat er daarover eindeloze discussies moeten gebeuren over 29vs26.
Ik zou er ook wel eens 1 willen proberen op een marathon
- Butch
- Mountainbiker
Vorig jaar met 26" Specialized Epic voor de eerste maal. Dit jaar met Niner Air 9 voor de tweede maal. Ben eens benieuwd want de epic gaf toch echt zeer veel comfort.
Mijn tijd zal ik niet bepaald verbeteren, 5kg zwaarder dan vorig jaar, en vorig jaar deze tijd was het volop zomer, nu eerder herfst/winter
Mijn tijd zal ik niet bepaald verbeteren, 5kg zwaarder dan vorig jaar, en vorig jaar deze tijd was het volop zomer, nu eerder herfst/winter
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
haha! ze geven voor waimes maar 5% kans op neerslag en een temperatuur tussen 3 en 10°C
voor mij is dat al goed, hopelijk ligt het niet te vettig van de reeds gevallen regen.
grtz en tot donderdag
voor mij is dat al goed, hopelijk ligt het niet te vettig van de reeds gevallen regen.
grtz en tot donderdag
Twee weken geleden geraakte ik nochtans maar net boven op de skipiste met RaRa... en toen had het bijlange niet zo geregend als nu.bosse wrote:Geen zorgen! Die ondergrand kan veel hebben hoor. Met Racing ralph's kom je ALTIJD rond in die streek... Zeker met die stenen ondergrond.
Mijn ralphkes liggen goed...
Ik twijfel maar blijf toch ook bij de RaRa en RoRo combo. En anders wordt het lopen he