Samsung Galaxy Xcover Cycle Edition

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Post Reply
Joeri G.
Mountainbiker

Samsung Galaxy Xcover Cycle Edition

Post by Joeri G. »

Hallo,

Ik heb gezien dat samsung nu een cycle edition heeft van hun Xcover.

Deze set bevat een houder voor op het stuur of stuurpen en er is een APP geïnstalleerd voor het fietsen. Iets dat samen ontwikkeld is met lotto-belisol.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Zou het een interressant toestel zijn om in het buitenland te gaan fietsen?
Ik heb zelf nog geen GPS ervaring, dus ik zou niet weten waar ik op zou moeten letten.

Ik zou wel graag hebben dat hij gereden routes kan opslaan en dat ik kaarten kan downloaden van ongeveer overal waar kan gefietst worden.

Gr Joeri
Tomde
Mountainbiker

Post by Tomde »

ik had mij vorige week zo ne xcover gaan halen (ne gewone) . En ik heb hem na 3 dagen teruggebracht .
Batterij op nen dag leeg , nochthans had ik alles gedaan volgens het boekje !
Ik moest ook tot 4 maal per dag mijn pincode weer ingeven , telefoon stond telkens nog aan maar ik had geen bereik meer . Niet handig als je niet constant naar je GSM zit te kijken .
Gelukkig bij Vandenborre ne goeie service en mijn geld ook terug gekregen . Ik heb dan maar e wa bijgelegd en de nieuwe Samsung Wave 3 gekocht (top toestel).
Om te gaan biken gebruik ik de Nokia 3720 met een 0 abonnement , da kost mij niks zolang ik niet bel of sms .
JeroenBernaerts
Mountainbiker

Post by JeroenBernaerts »

Ik wou eigenlijk net dezelfde vraag stellen zijn er intussen nog mensen die ervaring hebben met deze gsm ivm met op de fiets?
Is de bevestiging voorzien om te mtb'en?
mvg
selen
Mountainbiker

Re: Samsung Galaxy Xcover Cycle Edition

Post by selen »

Heeft iemand hier dan al goeie ervaringen mee? :-)
selen
Mountainbiker

Post by selen »

Niemand dus? :-)
Kylie
Mountainbiker

Post by Kylie »

ik heb de samsung xcover 2 gekocht, ik wou een simple gsm en stevig om te gaan mtb rijden. ik had ergens gelezen dat de cycle editie de houder niet stevig was.
je kan ermee op internet maar dat doe ik niet met mijn gsm.
heb hem nog niet zo lang (eerste was een fout ofzo aan denk dat het een fout was en het een dummie gsm was want had een icoontje dat niemand kende en bleef vasthangen ) nu deze al 2 weken ik sms of bel niet zoveel en heb nog steeds 3 streepje van batterij.
wel nog niet gaan mtb (er zit ook een haakje bijnaam vb aan je broek of ergens anders aan vast te maken) en een lichtje :-P kan handig zijn.
zelf gebruik ik een gps voor navigatie
Post Reply