Za 12/05/2012 Ophasselt :: Trofee De Muur - Altebra
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Rond 10 u gestart, stond al snel aan de voet van de Muur, alwaar het technisch bosje heel leuk was. Leuk stuk tot aan de bv, maar toen ik daar opdraaide, problemen met body.
Dan maar de kortse weg naar Ophasselt, gelukkig de helft bergaf kunnen 'bollen' en nog 2 vriendelijke bikers die me een stukje duwden
Jammer, want parcours lag er goed bij, zal volgende week nog een tandje moeten bijsteken voor de HM.
Dan maar de kortse weg naar Ophasselt, gelukkig de helft bergaf kunnen 'bollen' en nog 2 vriendelijke bikers die me een stukje duwden
Jammer, want parcours lag er goed bij, zal volgende week nog een tandje moeten bijsteken voor de HM.
-
bandamvandam
- Mountainbiker
foto's
Post by bandamvandam »
enig idee wanneer de foto's online komen alsook waar we ze kunnen vinden ?
Het was een leuke tocht! 750 hm op de 64 km...In de namiddag gestart en dan natuurlijk weinig volk tegen gekomen dus hebben we lekker goed kunnen doorrijden.
Op de bevoorrading in Geraardsbergen de fiets kunnen laten nakijken door een vriendelijke fietshersteller. Wij vonden de rit alleszins goed uitgepijld (en zelfs dan nog eens verkeerd gereden
) en het parcours lag er goed droog bij.
Hopelijk even goed weer op de Herdersmarathon.
Op de bevoorrading in Geraardsbergen de fiets kunnen laten nakijken door een vriendelijke fietshersteller. Wij vonden de rit alleszins goed uitgepijld (en zelfs dan nog eens verkeerd gereden
Hopelijk even goed weer op de Herdersmarathon.
Re: foto's
bandamvandam wrote:enig idee wanneer de foto's online komen alsook waar we ze kunnen vinden ?
op onze site www.unitassteenhuize.be
-
bandamvandam
- Mountainbiker
Re: foto's
Post by bandamvandam »
Merci voor de info ! Nu ik weet waar ze on line gaan komen ben ik eens benieuwd hoe ik eruit zie terwijl ik over men tong rijdunitas wrote:bandamvandam wrote:enig idee wanneer de foto's online komen alsook waar we ze kunnen vinden ?
op onze site www.unitassteenhuize.be![]()
![]()
Afwachten dus....