GoPro HERO 2 HD

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Bebop
Mountainbiker

Post by Bebop »

[quote="K2-er"]Ik gebruik een andere mount (K-edge) en deze heeft hier geen last van. Vergeleken met de gopro mount is deze veel stijver en eenvoudiger.[/quote]

Bedankt voor de info. Het fenomeen heeft zich de hele rit voorgedaan, zowel offroad als op vlakke baan. Op kasseien merk ik wat trilling maar daarbuiten niet echt. Ik denk dat het eerder iets te maken heeft met het verspringen van de focus. Het is precies alsof ik een aantal meters rij met de focus op een bepaald punt, en als ik dan dat punt voorbij rij, verspringt het focuspunt als het ware terug naar voor enz. Hierdoor heb je als het ware geen echt vloeiend beeld. Eerder dat het van het ene focus punt naar het andere verspringt met video tussenin. Ik zal na het weekend eens een stukje online zetten.
fiston69
Mountainbiker

Post by fiston69 »

ik heb er eentje gekocht bij V-nix (groningen) snelle levering, leuk hebbeding, reeds wa geexperimenteerd.het is de outdoor edition geworden,heb er ook nog den lcd bacpac en een fiets mount bijgenomen.
samen met verzending 430 euro!wel wat prijzig,maar het resultaat mag er zijn,hopelijk beleef ik er nog lang plezier aan!
Bebop
Mountainbiker

Post by Bebop »

[quote="Bebop"]vandaag een eerste filmpje gemaakt met de hero2 met de gopro stuurmount. wat me opvalt bij het bekijken, is dat het beeld om de 1 a 3 seconden lichtjes verspringt waardoor er precies geen vloeiend beeld weergegeven wordt. video settings staan op 720-60 wide. iemand een idee?[/quote]

Probleempje opgelost: PC is gewoon te traag...
fiston69
Mountainbiker

Post by fiston69 »

Bedankt voor de info Bebop,film je altijd op 720/60?
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

Bebop wrote:vandaag een eerste filmpje gemaakt met de hero2 met de gopro stuurmount. wat me opvalt bij het bekijken, is dat het beeld om de 1 a 3 seconden lichtjes verspringt waardoor er precies geen vloeiend beeld weergegeven wordt. video settings staan op 720-60 wide. iemand een idee?
Volgens mij niks met de mount te maken ...
download eens splashlite op http://mirillis.com/en/products/splash.html en probeer nog eens?
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

Bebop wrote:
Bebop wrote:vandaag een eerste filmpje gemaakt met de hero2 met de gopro stuurmount. wat me opvalt bij het bekijken, is dat het beeld om de 1 a 3 seconden lichtjes verspringt waardoor er precies geen vloeiend beeld weergegeven wordt. video settings staan op 720-60 wide. iemand een idee?
Probleempje opgelost: PC is gewoon te traag...
Idd splashlite downloaden zie mijn andere post http://mirillis.com/en/products/splash.html
Bebop
Mountainbiker

Post by Bebop »

@on6hp: perfect met splashlite! bedankt voor de link
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Het geld is terugbetaald hier.
Toch nog vrij 'snel' geregeld door groupolitan. :-)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

La-Pierre wrote:Het geld is terugbetaald hier.
Toch nog vrij 'snel' geregeld door groupolitan. :-)
Idem dito hier!
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Geld ook ontvangen en meteen een andere besteld... Die zit in de bpost-pipeline.

Nu is mijn vraag of iemand van zijn gopro-verpakking afwil? Ik zou eens iets willen testen met het voetje dat daar in zit...

Groeten, Bert
Post Reply