Zo 13/05/2012 Herselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Herselt 13/05/2012

Post by Dirty Daddy »

Type:
Toertocht
Fietspromo
Datum: Zo 13-05-2012
Uren:
7.30-10.30
Afstanden:
20-30-40 km
Organisator
WTC Herselt

Gebouw:
VC Blauberg
Averbodesesteenweg
2230 HERSELT

Aangezien Tongerlo dit weekend weer (zwaar) leeft, den BLOSO van Herselt op zondag ne keer gaan afmalen tvv Het Rode Kruis...

Niet echt spannend te noemen maar das in bed blijven liggen door de band ook ni het geval( het zou moeten lukken dat ze DIT weekend wel wil....)

Topic van vorig jaar
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t&start=10
Dapperedabber
Mountainbiker

Re: Herselt 13/05/2012

Post by Dapperedabber »

Gaat deze tocht in Herselt effectief door ?

Er is blijkbaar niet veel nieuws over ?
Dirty Daddy wrote:Type:
Toertocht
Fietspromo
Datum: Zo 13-05-2012
Uren:
7.30-10.30
Afstanden:
20-30-40 km
Organisator
WTC Herselt

Gebouw:
VC Blauberg
Averbodesesteenweg
2230 HERSELT

Aangezien Tongerlo dit weekend weer (zwaar) leeft, den BLOSO van Herselt op zondag ne keer gaan afmalen tvv Het Rode Kruis...

Niet echt spannend te noemen maar das in bed blijven liggen door de band ook ni het geval( het zou moeten lukken dat ze DIT weekend wel wil....)

Topic van vorig jaar
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t&start=10
tijger
Mountainbiker

Post by tijger »

Hopelijk gaat de tocht door, want we komen met mtb van Tessenderlo...?
Weinig reacties, weet iemand staat van parcours, hopelijk toch een beetje de moeite ?
La chouffe 77
Mountainbiker

TT Herselt

Post by La chouffe 77 »

Denk wel dat deze door gaat ,de pijltjes hangen toch al.
Wat betreft de staat van het parcour , zal het enkel naast de nete en aan mie maan er vettig bij liggen . #-o
roland
Mountainbiker

Zal erbij zijn morgen

Post by roland »

Vond nog een video die ik gemaakt had in 2010 van deze tocht.

Morgen wordt dit de eerste testrit met mijn nieuwe bike.
http://xc-cycles.be/
James Jeuris
Mountainbiker

Post by James Jeuris »

er waren foto's gemaakt? waar kan je die terrug vinden? grtz!
tijger
Mountainbiker

Post by tijger »

Toch wel één van de minste bevoorradingen op al de toertochten die ik gereden heb :( .
Enkel een speculaaskoekje ???, spijtig mannen, natuurlijk moet je komen mtben en niet komen eten maar een stukje appelsien en/of banaan kost toch geen geld hé (we moeten nu toch ook al 4euro betalen met kaart en zelfs 5 zonder...en een ander soort koekje mocht er ook bij zijn.
merida2222
Mountainbiker

Post by merida2222 »

tijger wrote:Toch wel één van de minste bevoorradingen op al de toertochten die ik gereden heb :( .
Enkel een speculaaskoekje ???, spijtig mannen, natuurlijk moet je komen mtben en niet komen eten maar een stukje appelsien en/of banaan kost toch geen geld hé (we moeten nu toch ook al 4euro betalen met kaart en zelfs 5 zonder...en een ander soort koekje mocht er ook bij zijn.
just
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

samen met mijne maat hier ook komen rijden. na een ritje van 23km , tegen 8 uur de pleinen van blauberg gevonden. 5 euro betaalt ,ingeschreven,en vol goede moed aan de 40km begonnen. het was een mooie tocht met heel wat afwisseling. vlakke stukken,bergjes op en af,droge stroken en vettige stukken. :-) bevoorrading was echt wel ondermaats. [-X voor de rest was alles wel oke :wink: al heb ik wel even gevloekt op dat lange stuk naast dat water ( bolde voor geen meter).tegen 10 uur waren we terug aan het voetbalveld , waar we een half uurtje rust,en een paar drankjes genomen hebben alvorens de terugrit aan te vatten.Gelukkig heeft mijne maat goei benen,en mocht ik veel in zijn wiel kruipen,want de wind zat NIET echt mee.Na een totaalafstand van 86 kms moe maar voldaan terug thuis geraakt. #-o Mijne maat had zelfs 114 kms afgelegd en was precies nog niet moe =D>
Post Reply