24u van Kester 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Ik ben al eens gaan verkennen.
Met de goede bandendruk zijn alle singletracks te rijden, maar daar beneden ligt het echt wel slecht, amai.
Vanaf wanneer staan de tenten eigenlijk op en zijn ze ter beschikking?
Mag je bijvoorbeeld vrijdagavond al wat gerief afzetten, of pas zaterdagmorgen?
Met de goede bandendruk zijn alle singletracks te rijden, maar daar beneden ligt het echt wel slecht, amai.
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
vanaf zaterdag +- droog...hopen dat een weekje zonder regen nog wat kan veranderen aan de 'natheid' van de laagst gelegen delen..._anonymus_ wrote:Ik ben al eens gaan verkennen.
één van de teamleden heeft me net laten weten dat hij een salmonella vergiftiging heeft en volgende week niet kan meedoen. Als er nog iemand geïnteresseerd is mag die mij een pm sturen.zero wrote:Ondertussen zijn we met 8, waarvoor dank aan degene die meedoen.zero wrote:Hallo mede mountainbikers,
Samen met enkele vrienden ben ik van plan om mee te doen aan de 24u van Kester.
Momenteel bestaat ons team uit 5 personen, dus nog voldoende plaats om ons team te vervoegen. Niet iedereen van ons team heeft een even goede conditie, dus geen schroom hebben wat dat betreft. We hebben trouwens geen enkele winstambitie. Alleen de goesting om mee te doen is groot. Niettemin is 24 uren aaneen fietsen met z'n vijven misschien nogal zwaar. Vandaar mijn zoektocht.
Even wat meer uitleg over ons. We zijn een groep studenten / (net) afgestudeerden uit de omgeving van Leuven. Af en toe gaan we is samen mountainbiken in Oud-Heverlee of Holsbeek. Begin dit jaar kwamen we op het idee om is mee te doen aan een 24u wedstrijd (om dat is gedaan te hebben). Aangezien het de eerste keer is dat we aan zoiets meedoen, leek het ons aangewezen om te proberen om met 8 te zijn.
Vandaar dus deze oproep. Als er geïnteresseerden zijn kan je me een pm sturen.
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
ik kan wel inspringen maar heb wel geen verlichtingzero wrote:één van de teamleden heeft me net laten weten dat hij een salmonella vergiftiging heeft en volgende week niet kan meedoen. Als er nog iemand geïnteresseerd is mag die mij een pm sturen.zero wrote:Ondertussen zijn we met 8, waarvoor dank aan degene die meedoen.zero wrote:Hallo mede mountainbikers,
Samen met enkele vrienden ben ik van plan om mee te doen aan de 24u van Kester.
Momenteel bestaat ons team uit 5 personen, dus nog voldoende plaats om ons team te vervoegen. Niet iedereen van ons team heeft een even goede conditie, dus geen schroom hebben wat dat betreft. We hebben trouwens geen enkele winstambitie. Alleen de goesting om mee te doen is groot. Niettemin is 24 uren aaneen fietsen met z'n vijven misschien nogal zwaar. Vandaar mijn zoektocht.
Even wat meer uitleg over ons. We zijn een groep studenten / (net) afgestudeerden uit de omgeving van Leuven. Af en toe gaan we is samen mountainbiken in Oud-Heverlee of Holsbeek. Begin dit jaar kwamen we op het idee om is mee te doen aan een 24u wedstrijd (om dat is gedaan te hebben). Aangezien het de eerste keer is dat we aan zoiets meedoen, leek het ons aangewezen om te proberen om met 8 te zijn.
Vandaar dus deze oproep. Als er geïnteresseerden zijn kan je me een pm sturen.
't Droogt er snel op. Vandaag lag het er erg goed bij. Modderstroken blijven wel, maar zijn goed te doen. Zeker na enkele passages. Een goede band is belangrijk. Verder is de dubbel afdaling, net voor de tafel nogal "gevaarlijk" geworden. Je moet er echt rustig af, of je plooit alles bij't beneden komen en eindigd ergens overkop. Deze werd, vermoedelijk voor de cross, wat afgegraven.
ik had er mij ook niet aan verwacht vandaag, kwam met mooie snelheid naar beneden, voor de tafel, en heb het nog net goed kunnen redden. hartslag stond efkes stil :D
Voor de rest ligt het nog redelijk goed, die modderstroken worden hopelijk weg gewerkt, zodat men niet elke ronde moet gaan afspuiten.
Tot volgend weekend !!!
Voor de rest ligt het nog redelijk goed, die modderstroken worden hopelijk weg gewerkt, zodat men niet elke ronde moet gaan afspuiten.
Tot volgend weekend !!!
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
misschien een tip voor de organisatie om wat meer info te verspreiden omtrent parcours enzo...
er is wel de mail met praktische info omtrent alles enzo maar veel bikers hebben toch heel graag wat extra info omtrent parcours, vooral de dagen voor de wedstrijd/tocht
als we bij het deeltje 'toertochten' zien dat bij sommige organisaties de staat van het parcours bijna dagelijks wordt doorgegeven...
zelfs al is het maar om de stress van de ingeschrevenen een beetje te temperen...
eventueel pictures?
er is wel de mail met praktische info omtrent alles enzo maar veel bikers hebben toch heel graag wat extra info omtrent parcours, vooral de dagen voor de wedstrijd/tocht
als we bij het deeltje 'toertochten' zien dat bij sommige organisaties de staat van het parcours bijna dagelijks wordt doorgegeven...
zelfs al is het maar om de stress van de ingeschrevenen een beetje te temperen...
eventueel pictures?
-
StalinLegend
- Mountainbiker